poniedziałek, 26 maja 2014

Jak Feniks z popiołów...


Cześć! 

Jeśli tu dotarłeś, wędrowcze musisz być bardzo zagubiony, albo zaciekawiony...

Jestem Sherry.
Wcześniej recenzje pisałam na Blasku Książek.
Ale prawdopodobnie już to wiesz.

Recenzentka. Uczennica technikum. Grafik. Bibliofilka. Entuzjastka seriali i filmów. Fanka piłki nożnej i gier komputerowych.
Więcej nie ma co się rozpisywać.

Blog, na którym się znaleźliście, jest moim królestwem.

Królestwem, na granicach którego, mam zamiar dzielić się z wami nie tylko recenzjami książek, ale i filmów, seriali, a także własnymi przemyśleniami na tematy związane, lub niezwiązane ze światem literatury.

Jako, że to dopiero początek, nie dziwcie się, że panuje tu bałagan. Niedługo zabiorę się za zakładki, za recenzje, za... wszystko. Ale póki co, będziecie musieli wytrzymać w tym bałaganie.

Nie wiem jak to się potoczy.
Nie wiem dokąd zmierza ta historia.
Nie wiem czy dam sobie radę.
Ale zrobię wszystko, by szerzyć czytelnictwo i wytrwać w prowadzeniu bloga.
Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.

Pozdrawiam!
Sherry
Ps. Notka, w razie wątpliwości, będzie aktualizowana.

16 komentarzy:

  1. Jeeej, cieszę się, że rozwinęłaś skrzydła! :D zawsze kochałam Twoje recenzje i wiem, że będę tu często gościć. Powodzenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :3 Bardzoo podniosły mnie na duchu :)
      Pozdrawiam i do zobaczenia! :*
      Sherry

      Usuń
  2. Sherry gratuluję własnego bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiarello! :) :*
      Pozdrawiam!
      Sherry

      Usuń
  3. No, że tak powiem- nareszcie! :-D To było oczywiste, że taka świetna recenzentka prędzej czy później zapragnie mieć swojego bloga ;-) I to jakiego pięknego! Ja się osobiście już zakochałam w nagłówku i w tym klimatycznym tle :-) Jest świetnie i czekam na więcej! Mam nadzieję, że Feniks szybko rozwinie skrzydła. Co ja piszę! Na pewno tak będzie! :-)
    Powodzenia! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeej *-* Patko, masz talent do podnoszenia człowieka na duchu i dodawania mu odwagi ^^ Dziękuję za wsparcie! :* Postaram się nie zawieść :)
      Pozdrawiam!
      Sherry

      Usuń
  4. Sherry, nie wiem czy jestem bardziej zdziwiona czy szczęśliwa. Teraz to dopiero nam pokażesz na co cię stać. Po prostu nie wiem co napisać. Kompletnie mnie zaskoczyłaś, chociaż z twoim charakterem nie jest trudno :) Zgadzam się z Patką - magiczny nagłówek! Widać, że dobry grafik stworzył xD No cóż życzę ci powodzenia i oczywiście będę wpadać. Gratuluję świetnego wyboru i na pewno osiągniesz sukces, a ja cieszę się, że będę jego świadkiem. Nooo... Cudnie *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, myślę że jeszcze nie raz cię zaskoczę Olu! :D
      Bardzo dziękuję za miłe słowa i komplementy! Ładują mnie pozytywną energią i motywacją ^^
      Pozdrawiam :*
      Sherry

      Usuń
  5. nie spodziewałam się, że założysz swojego własnego bloga, ale bardzo mnie to cieszy :3
    wiem, że wytrwasz w prowadzeniu Feniksa i trzymam kciuki, by wszystko poszło po Twojej myśli :*

    P.S. Cudny nagłówek *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, chyba nawet ja sama się tego nie spodziewałam :D
      Dziękuję za pełne nadziei słowa! Z całego serca chcę wierzyć, że wszystko w końcu potoczy się drogą, którą dlań przygotowałam. :)
      Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :*
      Sherry

      Usuń
  6. Sherry! Zobacz co dla Ciebie znalazłam! :-)
    http://allegro.pl/dopoki-spiewa-slowik-i4284678952.html

    Teraz to już musisz kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja jak coś :-P Mam za dużo kont google :-P

      Usuń
    2. O ja. O ja. O ja. O ja. O ja.
      Normalnie niebiosom dziękuję za takiego aniołka jak ty <3 Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
      Właśnie zamawiam książkę ^^
      Pozdrawiam :*
      Sherry

      Usuń
    3. Lepiej! Nie muszę płacić :D Mama stwierdziła, że ona zapłaci w ramach Dnia Dziecka <3 No jak tu nie kochać tej mojej rodzinki? :3

      Usuń
    4. To świetnie! :-) Mam nadzieję, że książka okaże się udanym prezentem ;-) Prawie codziennie przeczesuję allegro więc jak znajdę jeszcze coś o czym marzyłaś od dawna na pewno dam znać ;-)
      I jaki aniołek? :-P taka mała pomocna wróżka co najwyżej ;-)

      Buziaki ;-*

      Usuń
    5. Jakżeby mogła się okazać nieudanym, skoro to Antonia Michaelis?! :D
      Serdecznie ci dziękuję! Myślę, że ty masz jakiś naturalny magnes do przyciągania promocji, czy czegoś tam ^^
      Pozdrawiam! :*
      Sherry

      Usuń