piątek, 30 września 2016

[2016] Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był wrzesień?

Książki przeczytane we wrześniu: 18

FENIKS

Liczba opublikowanych notek: 19

Recenzje książek: 13
Hard Beat. Taniec nad przepaścią | Nawet o tym nie myśl | Bezlitosne ostrze pamięci | Troje | Silver. Pierwsza księga snów | Gus | Jeszcze się spotkamy | Sekretne życie pszczół | Working It | Jestem tu i teraz | Niewolnica ISIS | Błąd | Naznaczeni. Mroczna strona

Recenzje seriali/filmów: 2
Suits - sezon 4 | Suits - sezon 5

Cykl "Ulubieńcy": 1
Ulubione serialowe przyjaźnie - part 8

Pozostałe: 3
Już jutro premiera! | Sherry's TV News: Wrzesień 2016 | Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się we wrześniu?

1. O rany. Nagle się okazało, że mam w postach roboczych przygotowanych około 13 notek. W sensie... gotowych - i totalnie nie mam dni, by je faktycznie opublikować! Nie chcę zmieniać sposobu - jeden post na dwa dni - ale zobaczymy jak to będzie.
2. Dwie z notek, o których wspomniałam wyżej, to recenzje anglojęzycznych książek. It Ends With Us - CoHo i Paper Princess, Erin Watt. Obydwie są tak CHOLERNIE DOBRE, że możecie sobie wyobrazić w przybliżeniu, jak emocjonalnie wyglądają obydwa posty. Październik zapowiada się intensywnie, ale wstawię przynajmniej jedną z nich. Natomiast w listopadzie drugą i wszyscy będą happy, co?
3. Przez fakt, że we wrześniu miałam tyle postów do publikacji, nie opublikowałam notki przemyśleniowej! Ale nie martwcie się, w październiku będzie na 100% i to... szczególna. Zobaczycie.
4. W październiku robiłam na półkach trochę porządków i w związku z tym na moim koncie lubimyczytac na półce "WYMIANA" pojawiło się mnóstwo tytułów, którymi mogę się wymienić, albo które mogę sprzedać. Jeśli jesteście zainteresowani - koniecznie się odezwijcie!

Co będzie się działo w październiku?

1. Cóż. Jakoś tak się złożyło, że zaczynam studia. Także... hm. Pewnie będę mieć nieco przemyśleń odnośnie nowego etapu życia, przemijania czasu, blablabla. W skrócie - mnóstwo materiałów na notki przemyśleniowe. Plus, oczywiście to wszystko oznacza mniej czasu wolnego. Zobaczymy jakie skutki to będzie miało na Feniksie.
2. Powraca mnóstwo moich ukochanych seriali! <3
3. Są Targi w Krakowie. Update'y publikuję na fanpejdżu Feniksa, więc zaglądajcie tam, jeśli chcecie mnie złapać - umówić się ze mną na jakieś małe spotkanie czy coś. Ale plan jest taki, że jadę w niedzielę. Brałam pod uwagę i sobotę i niedzielę, ale okazało się, że w sobotę nie dzieje się absolutnie nic ciekawego, a moja choroba lokomocyjna nie daje mi żyć, także wybieram niedzielę.


Nowe nabytki:


1. Niewolnica ISIS - egzemplarz recenzencki od Grupy Helion
2. Working It - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
3. Naznaczeni. Mroczna strona - jw.
4. Jeszcze się spotkamy - jw.
5. Jestem tu i teraz - egz. rec. od wydawnictwa Muza
6. Nawet o tym nie myśl - egz. rec. od księgarni PanTomasz.
7. Emocjonalne SOS - egz. rec. od wydawnictwa Muza
Wczoraj odebrana - nie mogę się doczekać, by ją na sobie przetestować. Recenzja już w przyszłym tygodniu!


8. The Amazing Book Is Not On Fire
Tak jestem w Phandomie, potrzebowałam TABINOF w swoim życiu bardzo, bardzo. 
9. BINGE
Bo Tyler to jedna z najbardziej inspirujących osób, jakie poznałam dzięki YT. Również, potrzebowałam tej książki, by dalej egzystować.
10. Nigdziebądź
To wydanie jest tak nieludzko piękne, że nawet się nie powstrzymywałam. Tak, kupię też Gwiezdny pył. I Amerykańskich bogów. I tak - będę kontynuowała poznawanie Gaimana. 
11. Piąta Fala. Ostatnia gwiazda
Jestem fanką poprzedniczek, zwłaszcza jedynki. Nawet zaczęłam już czytać ten tom, ale nawał rzeczy trochę mnie wytrącił z lektury. Niemniej, doczytam w październiku i pojawi się recenzja.
12. Z mgły zrodzony
Marzyłam. O tej. Książce.
13. Heidi
14. Mała księżniczka
W sierpniu kupiłam "Małe kobietki" w tym pięknym wydaniu i się rozkochałam, także w tym miesiącu pomyślałam - zbierajmy dalej! 
15. Wielkie nadzieje
Nawet nie pytajcie ile mnie kosztowało to cudo, tylko dlatego, że nakład się skończył. Nawet nie pytajcie. Ale marzyłam o poznaniu tej książki, także mam nadzieję, że się opłaciło. :)
16. Dawid Copperfield t.1
17. Dawid Copperfield t.2
Analogicznie, skoro już kupowałam "Wielkie nadzieje" Dickensa, postanowiłam wziąć też Dawida. Tym bardziej, że za obydwa tomy zapłaciłam osiem złotych.



18. Harry Potter i Komnata Tajemnic
19. Harry Potter i więzień Azkabanu
Zbierania nowego wydania HP ciąg dalszy...
20. Przez niego zginę
Oczywiście, że kupiłam. Na litość Zeusa! To K.A.Tucker. Czyli będę kochać/uwielbiać/serduszkować to cudo. Przeczytam i prawdopodobnie - jeśli jeszcze zdążę - zrecenzuję w październiku.
21. Gus
Co. Za. KSIĄŻKA. To kawał arcydzieła, poważnie. Działającego na każdy zmysł. RECENZJA, jeśli ktoś jeszcze nie czytał moich non-spoiler zachwytów. 
22. Autobiografia Kuby Rozpruwacza
Po pierwsze - bo epoka wiktoriańska. Po drugie - bo historia Kuby Rozpruwacza. A ja jestem nerdem, uwielbiam historię - zwłaszcza tę dotyczącą Wielkiej Brytanii, także... nie mogłam się oprzeć. A książeczka kupiona za dychę w Carrefourze. 
23. Dzieje Imperium Brytyjskiego
Również efekt zakupów w Carrefourze. I również kupiona dlatego, że wszystko co związane z historią i Wielką Brytanią, pochłaniam jak gąbka. 
24. Silver. Druga księga snów
Przywieziona wczoraj z Krakowa i już przeczytana - spodziewajcie się w październiku opinii! <3 A dla przypomnienia - RECENZJA pierwszego tomu.
25. Mechaniczne pająki
Carrefour i koszyk z książkami za dychę. Cóż mogę powiedzieć. I znów - epoka wikoriańska + steampunk = szczęśliwa Sherry. 
26. Byłam tu - z wymiany na lubimyczytac
Książkę czytałam z biblioteki (i nawet RECENZOWAŁAM), ale musiałam mieć swój egzemplarz. To przecież Gayle.
27. Eryk
Pratchett bo to Pratchett. 


Polecane przez Sherry:

1. Wywiad z Kim Holden, autorką cudownego Promyczka i mistrzowskiego Gusa.
2. Widzieliście już translator na język elficki?
3. Gify z kaligrafią, od których nie potrafię oderwać wzroku.
4. Torty/ciasta tak piękne, że aż szkoda zjadać.
5. Widzieliście już sposób na przekąskę?
6. Co jeśli księżniczki/bohaterki Disneya przeszłyby na ciemną stronę mocy?
7. Literacki horoskop dla Wag! <3
8. Świecąca spódniczka. Chcę.
9. 15 pomysłów na wykorzystanie starych mebli. Inspirujące.
10. Leśna biblioteczka. Cudo. Zobaczcie.
11. Tatuaże, w stylu o którym marzy Sherry. Delikatny. Eterycznym.
12. Gdyby to Tim Burton rysował komiksy...


Miłego października, słońca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz