wtorek, 29 listopada 2016

[2016] Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był listopad?

Książki przeczytane w listopadzie: 13

FENIKS

Liczba opublikowanych notek: 20

Recenzje książek: 12

Recenzje seriali/filmów: 2
Cykl "Ulubieńcy": 1
Ulubione serialowe shipy - part 6


Pozostałe: 3

źr.

Co działo się w listopadzie?

1. Odkryłam miłość swego życia, serial SKAM.
2. Odkryłam jak łączyć 4 kolokwia tygodniowo z prowadzeniem bloga i życiem. Wyszło ok.
3. Byłam w kinie na "Fantastycznych zwierzętach" i zakochałam się do nieskończoności. Recenzja w przyszłym roku, w styczniu.
4. Studia zmusiły mnie do odłożenia w czasie Sherry's TV News, niestety. Notka pojawi się jutro, w godzinach wieczornych/nocnych. 

Co będzie się dziać w grudniu?

1. Jak co roku, wraz z rozpoczęciem grudnia, startuje TEMATYCZNY MIESIĄC NA FENIKSIE. Poniżej trochę o tym, jak będzie wyglądał. :)


Akcja TEMATYCZNY GRUDZIEŃ NA FENIKSIE to swego rodzaju coroczna tradycja. Przez cały miesiąc od początku do końca grudnia, na blogu pojawiać się będą notki książkowe, nie-książkowe - z tematyką Świąt, zimy, mrozu, śniegu czy innych elementów kojarzących mi się z tą wyjątkową porą roku.

ALE! Będą wyjątki. Jako że już teraz widzę, że mogą się pojawić u mnie egzemplarze recenzenckie książek, które niekoniecznie związane są z tematyką, mimo wszystko mam zamiar je opublikować. Jak sobie to wyobrażam?

DNI PARZYSTE - rozpoczynając od 2 grudnia, to notki tematyczne.
DNI NIEPARZYSTE - to ewentualność dla mnie, jeśli musiałabym zrecenzować coś niezwiązanego z zimą czy tematyką. Pamiętajcie jednak, że jest to jedynie ewentualność - jeśli nie będę miała niczego do zrecenzowania od wydawnictw - skupiam się w 100% na dniach parzystych z tematyką. Plus - nie-tematyczne posty nie wpływają na dni parzyste. Dni parzyste będą dla mnie priorytetem.

Możecie więc się spodziewać notek tematycznych co dwa dni, a cała reszta... no cóż. To pewnie będzie niespodzianka, również dla mnie. Cała akcja, nie będę ukrywać, jest dla mnie bardzo ważna, a i wiem także, że ma swoich zwolenników w czytelnikach Feniksa, więc życzę wam i sobie, byśmy również w tym roku, świetnie się z razem bawili. :)

Nowe nabytki


1. Jak spełniać marzenia? Spróbuj niemożliwego - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
2. Szczęśliwszy o 10% - egz. rec. od wydawnictwa Edgard
3. Mimo twoich łez - egz. rec. od wydawnictwa Otwartego
4. November 9 - jw.
5. Słodkie więzy - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
6. Już zawsze razem - jw.
7. Śpiący giganci - egz. rec. od wydawnictwa Akurat
8. Shadow - jw. 
9. Bardziej martwa być nie może - egz. rec. od księgarni PanTomasz.pl


10. Harry Potter i Komnata Tajemnic - wydanie ilustrowane
Oczywista oczywistość, że w końcu ją zakupiłam.
11. Szóstka wron
Bo wszyscy wiemy, że Leigh Bardugo, w istocie, ma niesamowity talent.
12. Gwiezdny pył
Okej, marzyłam by przeczytać to cudo od dawna, ale... owszem. Bardzo zachęcająco podziałało na mnie wznowienie książki w  tym pięknym wydaniu...
13. Amerykańscy bogowie
Jak wyżej. Plus, jestem podekscytowana bo serial is coming. 
14. Hotel Walhalla
Jestem psychofanką Riordana, na Zeusa. Oczywiście, że to kupiłam.


15. Przeznaczenie Violet i Luke'a 
Kocham. Jessicę. Sorensen. I uwielbiam Luke'a. To będzie dobre. 
16. Oblivion
Przeczytana w oryginale, ale hej. Musiałam ją mieć. To oczywistość. 
17. Na krawędzi nigdy
Książka, o której w istocie - marzyłam.
18. Serce w płomieniach
19. Rubinowy krąg
Obydwie przeczytane w oryginale, ale i tak - skompletowałam całą serię! W KOŃCU.
20. Kod gorączki
DASHNER-DASHNER-DASHNER-DASHNERDASHNER!
21. Magnus Chase. Młot Thora
RIORDAN-RIORDAN-RIORDAN-RIORDANRIORDAN!


Polecane przez Sherry: 

1. Outlander skończy się na 10 tomach?
2. Ransom Riggs zapowiada drugą trylogię w uniwersum Peregrine!
3. C. Hoover stworzyła listę swoich najlepszych książek. Część 1, część 2
4. Wywiad z moim słoneczkiem, Troye'm Sivanem.
5. 7 rzeczy, których możesz nie wiedzieć o GoT.
6. Gadżety dla każdego Potterheads.
7. Cudne plakaty HP autorstwa Olly'ego Mossa. 


Grudzień będzie fajny, serio. Ale mimo wszystko, życzę wam wspaniałego miesiąca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz