czwartek, 31 grudnia 2020

[2020] Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Dziś mam dla was podsumowanie grudnia.

Przeczytane książki: 5

Recenzje książek: 3

Notki o serialach/filmach/programach: 4

Pozostałe: 11

źr.

O grudniu:

Wspominałam o tym we wczorajszej notce (podsumowującej 2020), ale tegoroczny Tematyczny grudzień był moim dotychczasowym faworytem, ze wszystkich edycji jakie robiłam od powstania bloga. Tym bardziej zatem dziękuję za okazane mi wsparcie. Potrzebowałam tego miesiąca, a ten nie zawiódł, napełniając mnie energią i dając okazję do lepszego przeżycia grudnia i Świąt. 


2020 się kończy... a ja pozostaję wdzięczna za tych, którzy wciąż mnie odwiedzają. Dziękuję, że tu jesteście, dziękuję za każde miłe słowo na blogu, za każde serduszko na bookstagramie, czy lajk na facebooku. Dziękuję, że dajecie mi przestrzeń do tworzenia i wyrażania siebie. Dziękuję także wydawnictwom i księgarniom, które zaufały mi w 2020 roku. Niech 2021 będzie rokiem lepszym, zdrowszym, spokojniejszym dla nas wszystkich. Niech pobłogosławi nas tym, czego potrzebujemy. Udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku (pełnego niesamowitych książek i seriali)!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz