środa, 2 grudnia 2020

Moje ulubione kalendarze adwentowe

źr.

Cześć,

W końcu zaczął się grudzień! Jako, że jestem wielką miłośniczką kalendarzy adwentowych, postanowiłam na nich właśnie, skupić się w pierwszym wpisie tegorocznego Tematycznego miesiąca na Feniksie. Jeśli też lubicie odliczanie dni do Świąt z kalendarzami, zapraszam na przyjrzenie się poniższym, nieco bardziej "nietypowym" opcjom. :) 


źr.

Powyższy kalendarz, wykonany z drewna, to świetna opcja nie tylko dlatego, że jest bardziej wytrzymały od tych kartonowych czy papierowych (zatem można go użyć wielokrotnie!) ale też dlatego, że jest po prostu prześliczny! Spójrzcie tylko na niego. Sprawdzi się nie tylko jako kalendarz, ale także jako ozdoba. 


źr.

Powyżej widzicie kalendarz adwentowy wypełniony małymi słoiczkami z dżemami i miodem. Wyobraźcie sobie tylko! Budzić się każdego dnia i otwierać mały słoiczek, nie wiedząc jaki smak dżemu tym razem wam przypadnie na śniadanie. Brzmi uroczo!


źr.

Mogliście się tego spodziewać, prawda? W końcu po Tematycznym miesiącu z Harrym Potterem, wiecie już, że jestem Potterhead do szpiku kości. Powyższy kalendarz adwentowy zawiera 24 mini figurki Funko z serii o Harrym. Cudowna opcja dla wszystkich fanów!


źr.

Nigdy nie byłam najlepsza w kolorowaniu tych antystresowych książek, ale dla osób przepadającymi za tego rodzaju zajęciem, myślę, że ta opcja byłaby świetna! Książka, która da wam 24 rysunki do kolorowania od 1 grudnia, aż do samej Wigilii, a wszystko to w wydaniu świątecznym!


źr.

Powyższy kalendarz adwentowy pozwoli wam zebrać 24 charmsy do bransoletki. Osobiście nie przepadam za bransoletkami (moje nadgarstki są zbyt czułe), ale sama idea bardzo mi się spodobała. 


źr.

Tym razem mam dla was kalendarz z dwunastoma okienkami, ale jest tak wysokiej jakości, że nawet nie zauważycie różnicy pomiędzy liczbą 24, a 12. Po pierwsze, świeczki zapachowe firmy JAPANICA są dość uznane za granicą (stąd dość wysoka cena samego kalendarza), po drugie, sama jakość tych świeczek! Pomimo, że w wersji mini, mogą się świecić przez 15 godzin każda! Jak ekscytujące byłoby wyciąganie z kalendarza co dwa dni świeczki zapachowej, nie wiedząc jaki tym razem zaskoczy was zapach?


źr.

Powyżej jeden z moich ulubieńców. Kalendarz adwentowy ze słodyczami znanymi z serii o Harrym Potterze! Nigdy nie wiecie co znajdziecie w środku. :)


źr.

Jeśli jesteście miłośnikami herbaty, podobnymi mnie, z pewnością zainteresuje was kalendarz adwentowy z 24 herbatami! Uważam, że sam koncept jest cudowny, biorąc pod uwagę różnorodność smaków i fakt, że każdego dnia moglibyście się zrelaksować przy kubku herbaty, najlepiej z książką u boku. 


źr.

Mój kolejny ulubieniec. Kalendarz adwentowy z uroczymi ozdobami choinkowymi! Znów: sam pomysł wydał mi się niesamowicie czarujący, a idea pokrywania choinki każdego dnia nową ozdobą, niesamowicie mi się podoba.


źr.

Jako wielka fanka smakołyków z firmy Reese's, oczywiście musiałam również uwzględnić w tym spisie kalendarz adwentowy dla miłośników Reese's.


Czy któryś z powyższych kalendarzy przypadł wam do gustu? Lubicie kalendarze adwentowe? Osobiście, w tym roku, dzięki trosce i uprzejmości rodziców, grudzień spędzam z kalendarzem Milki i muszę przyznać, że mój nastrój każdego ranka, po zjedzeniu czekoladki, gwałtownie wzrasta. :)

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz