poniedziałek, 30 listopada 2020

[2020] Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jak minął listopad?

Przeczytane książki: 5

Recenzje książek: 4

Pozostałe: 1
Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co w grudniu?

Utrzymując Feniksową tradycję i w tym roku grudzień na Feniksie będzie MIESIĄCEM TEMATYCZNYM. Z czym to się wiąże? Z postami poświęconym różnym aspektom zimy, Świąt czy też nadchodzącego Nowego Roku. Jeśli jesteście tutaj nowi (cześć, witam bardzo serdecznie! <3) lub jeśli jesteście stałymi bywalcami, ale chcecie odświeżyć sobie pamięć i sprawdzić jak wyglądał Tematyczny miesiąc na Feniksie w poprzednich latach, zapraszam tutaj: KLIK, gdzie zebrane są wszystkie dotychczasowe notki tematyczne. 

Osobiście jestem bardzo, bardzo, bardzo podekscytowana grudniem! Jako że listopad okazał się dość... specyficznym miesiącem, przez który nie mogłam być tak aktywna na Feniksie jak bym chciała, liczę, że uda mi się spędzić z wami miło czas w grudniu. Sama akcja Tematyczny miesiąc na Feniksie, co roku przynosi mi mnóstwo radości i satysfakcji, także nie wątpię, że i w tym roku będzie podobnie. ʕ·ᴥ·ʔ

(Jak zwykle, notki tematyczne będą publikowane w dni parzyste, a ewentualne notki nie-tematyczne [jak opinie o egzemplarzach recenzenckich], w dni nieparzyste!)


Nowe w biblioteczce:


W listopadzie do mojej biblioteczki dołączył CzaroMarownik 2021, który będzie mi towarzyszył przez 2021 rok. :) [RECENZJA]


Listopad nie był najłatwiejszym i najprzyjemniejszym miesiącem, dla mnie osobiście, ale jestem wdzięczna za te kilka dobrych rzeczy, które mimo wszystko ze sobą przyniósł. Miejmy nadzieję, że grudzień będzie tylko lepszy. Proszę, dbajcie o swoje zdrowie, a także bezpieczeństwo swoich bliskich. Zdrowego, szczęśliwego grudnia!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz