poniedziałek, 28 grudnia 2020

Czego nauczyły mnie tegoroczne Święta?

źr

Cześć,

Wiecie jak lubię gify (i memy), prawda?


  • Najlepszym sposobem na uniknięcie świątecznych kłótni jest wciąż unikanie ludzi

źr

  • W telewizji wciąż nie ma niczego ciekawego. Nawet w Święta

źr

  • Dekorowanie choinki może być bolesnym doświadczeniem (true story)

źr

  • Przez lockdown trzeba unikać zgromadzeń? Nie musicie mi tego dwa razy powtarzać!

źr.

  • Świąteczne filmy z roku na rok są coraz gorsze (co nie powstrzymuje mnie przed oglądaniem ich)

źr

  • (Wciąż) mam poważny problem z uzależnieniem od czekolady

źr

  • Pozostanie w domu (gdzie mogę swobodnie nosić swoje urocze, ciepłe onesie) brzmi dla mnie dobrze

źr

  • Po 24 grudnia, dni naprawdę zaczynają mijać szybciej

źr

  • Moją ulubioną świąteczną rozrywką jest (wciąż) sen

źr

  • Magia sprzątania mojego pokoju polega na tym, że nie ważne ile rzeczy bym z niego nie wyrzuciła, to wygląda na tak samo zagracony jak wcześniej (i wciąż brakuje w nim miejsca)

źr

  • Sprzątanie ze świąteczną muzyką w tle, jest o wiele milsze niż bez świątecznej muzyki

źr

  • Wyszukiwanie prezentów z roku na rok staje się coraz większym wyzwaniem

źr

  • Udawanie, że obowiązki nie istnieją wciąż działa (i w skrajnie różnych przypadkach może się skończyć źle bądź BARDZO ŹLE)

źr

  • Jedzenie tego samego przez trzy dni pod rząd nie brzmi tak źle, gdy chodzi o świąteczne potrawy...

źr

  • W moim sercu wciąż widnieje dziura w kształcie kotka, wymagająca wypełnienia

źr

Liczę na to, że pomimo niekorzystnych warunków, wciąż udało wam się przyjemnie spędzić Święta! :)

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz