poniedziałek, 31 października 2016

[2016] Październik pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był październik?

Książki przeczytane w październiku: 8

FENIKS

Liczba opublikowanych notek: 16

Recenzje książek: 7
Silver. Druga księga snów | Mimo twoich łez | Talon | Emocjonalne SOS | Kiedy pada deszcz | November 9 | Przez niego zginę

Recenzje seriali/filmów: 4
Masters of Sex - sezon 1 | American Horror Story: Asylum | Downton Abbey - sezon 1 | Selfie

Cykl "Ulubieńcy": 1
Ulubione serialowe shipy - part 5

Przemyślenia: 1
Jak nauczyłam się łapać oddech

Rozrywkowe: 1
Jesień z książkami

Pozostałe: 2
Sherry's TV News: Październik 2016 | Październik pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w październiku?

1. W wielkim skrócie: rozpoczęłam studia.
2. Były moje urodziny. I nawet notka przemyśleniowa się pojawiła. KLIK
3. Były Targi w Krakowie, z których sprawozdanie pojawi się na blogu już jutro, w godzinach wieczornych, także jeśli jesteście zainteresowani - stay tuned.
4. Moje prywatne konto na IG rozpoczęło swoją działalność, choć miałam je już od dłuższego czasu. Po prostu pozostawało nieaktywne, a teraz w końcu coś tam się dzieje. KLIK

Co będzie się działo w listopadzie?

1. Szczerze mówiąc, nie jestem pewna. Trudno mi robić jakiekolwiek plany, kiedy nie wiem czy powiedzmy w przyszłym tygodniu nie będę mieć kolokwium. Także myślę, że postawimy na spontaniczne notki i działanie typu "co będzie, to będzie". A będzie kolorowo. 


Nowe nabytki:

Przepraszam za opóźnienie!


1. Krew tyrana - z wymiany na lc
Bardzo długo czekałam, żeby w końcu kupić tę trylogię, także miło, że trafiła się okazja na wymianę. :) Pilnie poszukuję tomu 1 i 3, także jeśli ktoś ma jakieś info o dostępności, wiecie kogo powiadomić. 
2. Ktoś mnie pokocha - z wymiany na lc
Bo antologia na kolejne wakacje i BYĆ MOŻE jakiś tematyczny miesiąc, będzie jak znalazł. 
3. Insomnia - z wymiany na lc
Wiecie, że nie przepadam za prozą polskich pisarzy, ale akurat tej książki szukałam od paru już lat, myślę. Jest w niej coś co mnie niesamowicie przyciąga, także miło, że ją mam. 
4. Pieśń
5. Kruk 
Nabyte baardzo tanio na grupie na facebooku. Miałam w domu dwa pierwsze tomy, a teraz mam cały cykl i mimo że jeszcze nie czytałam - jestem szczęśliwa. Moja nerwica natręctw przynajmniej nie daje mi się we znaki. :) 


6. Assassin's Creed - odkupione w okazyjnej cenie
KOCHAM. AC. CAŁYM. SERCEM. I potrzebuję książek z tej serii do oddychania. Tyle. Myślę, że fani zrozumieją.
7. Reguła myśli - odkupione w okazyjnej cenie
Dashner to Dashner - również potrzebuję go, by moje serce mogło prawidłowo bić.
8. Anatomia obcości - odkupione w okazyjnej cenie
Bo... byłam ciekawa...? W każdym razie, dziękuję za okazję Marcie
9. Skaza - egz. rec. od wydawnictwa Akurat
Może i nie kocham Cecelii Ahern (jeszcze), ale obiecałam Patce, że będę próbować z innymi jej książkami, a ta mi wygląda na interesującą. :) Recenzja już w weekend!
10. Dotknij mnie - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
Wiecie jak bardzo szaleję na punkcie Abbi. W każdym razie, recenzja jeszcze w tym tygodniu!

ZDOBYCZE Z TARGÓW!

Co kupiłam?


11. Klamki i dzwonki
Ponieważ Angelika polecała, ponieważ autorka podpisywała książki, a ja w końcu - w sumie dzięki Angelice właśnie, pokonałam swoją społeczną fobię i faktycznie spotkałam się z pisarką. Do tej pory nie mogę wyjść z podziwu. Więcej o samych Targach i spotkaniu z autorką, w dzisiejszej notce z podsumowaniem Targów, także wiecie na co czekać. :)
12. Sześć serc 
Na stoisku Filii był pewien koszyczek. Koszyczek z książkami za 10 złotych. 10 ZŁOTYCH. Więc czy wzięłam książkę, której  byłam ciekawa od czasów premiery? Oczywiście.
13. Na krawędzi zawsze 
Również z koszyczka za 10 złotych. I również książka, o której cholernie marzyłam. Tom pierwszy został domówiony i myślę, że przyjdzie do mnie już wkrótce, także wychodzi na to, że wkrótce poznam w końcu tę osławioną duologię <3
14. Drugie kuszenie płomienia
Papierowy Księżyc też miał coś w rodzaju koszyczka. A właściwie to trzech. W których bardzo tanio można było dostać naprawdę fajne tytuły. Więc oczywiście wzięłam coś Jeaniene Frost. Heloł.

Książki z wymiany organizowanej przez lc


15. Immunitet
16. Rewizja
17. Ekspozycja
+ mama kupiła Behawiorystę, którego mamy z autografem od autora i Świt, który nadejdzie, bo najwyraźniej ludzie z kolejki do Mroza, z którymi rozmawiała, byli baaardzo przekonujący. Ogólnie, wrażenia z wymiany też będą szerzej opisane w relacji poTargowej, ale mama była taka podekscytowana Mrozem, a ja zobaczyłam te tytuły na stole i... no, dobra. Ja też jestem ciekawa jego książek. Zachwyty ludzi z blogsfery (a szczególnie ekhem) uczyniły mnie tak słabą, jeśli chodzi o poddawanie się tej fali zachwytów... Brakujące tomy serii o Chyłce oczywiście dokupię. Kiedyś tam. Dobra - wkrótce. Na Zeusa. Jestem taka słaba.
18. Gwiazda zaranna 
KOCHAM RED RISING. I ok, wciąż nie mam drugiego tomu, ale zobaczyłam ten trzeci, leżący tam i chyba serce na chwilę mi się zatrzymało, bo to było przeznaczenie! 
19. Kamień i sól
Wzięłam, pomimo że również - pierwszą część dopiero będę musiała zdobyć - bo Patrycja mnie strasznie zaciekawiła tym uniwersum i po prostu... no, czułam, że to dobra okazja, wiecie?


20. Przekroczyć granice
Podskakiwałam w duchu jak szalona, gdy zobaczyłam to cudo. Przeczytałam tę książkę na dłuuugo przed polską premierą, po angielsku, a później jakoś tak zabrakło mi motywacji by ją kupić, także... czy jestem MEGASZCZĘŚLIWA z wymiany? TAK, TAK, TAK!
21. Raze
Stojąca niedaleko mnie dziewczyna chyba może potwierdzić, że kiedy zauważyłam tą powieść na stole i to całkiem nowiutką, pisnęłam z zachwytu i porwałam ją w ułamku sekundy. A to coś wielkiego, bo moja koordynacja ruchowa jest naprawdę kijowa.
22. Skazanie
I tu - jak wyżej - wybuch radości i czystego szczęścia. Bo znam Emmę Chase - bo uwielbiam Emmę Chase i Emmy Chase w biblioteczce nigdy dość.
23. Wyśnione miejsca
Pojęcia nie macie jak zachwycona jestem, że zdobyłam tę powieść. Generalnie, chciałam ją mieć od początku, ale później wyszły te negatywne opinie i... nie byłam pewna mimo że wciąż chciałam książkę mieć. A w niedzielę, widzę tę pozycję, radośnie leżącą na stole i ignorowaną przez ludzi i po prostu... no, w zachwycie porwałam ją.
24. Niepokorna
Wypatrzyłam sobie tę książkę jakoś w zapowiedziach i byłam BARDZO ciekawa, także... TAK - WZIĘŁAM. Jak wspomniałam - jestem słaba. :D


Polecane przez Sherry:

1. CoHo chce napisać kolejną książkę? :)
2. Słyszeliście już o interaktywnej wersji GoT?
3. Darmowe książki do końca życia? Czyli o inicjatywie...
4. O problemach zdrowotnych, z którymi zmagała się Abbi Glines.
5. Przynajmniej 3 książki CoHo mogą trafić na ekrany kin!
6. O tym jak wygląda codzienność właścicieli kotów... <3
7. Piękno jesieni. I to w dodatku polskiej!
8. Przecudne okładki HP.
9. Tatuaże dla miłośników literatury


Miłego listopada, promyczki!
Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz