środa, 30 września 2020

[2020] Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Dziś o tym jak minął wrzesień.

Przeczytane książki: 13

Recenzje książek: 14

Recenzje filmów: 8

Pozostałe: 8

źr.

O wrześniu:

Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy odwiedzali Feniks we wrześniu. Zorganizowanie Tematycznego miesiąca z Harrym Potterem, dało mi mnóstwo satysfakcji z tworzenia i publikowania poszczególnych postów, ale też radości, bo pisałam o uniwersum, które naprawdę sporo dla mnie znaczy. Bardzo się cieszę, że wszystko poszło zgodnie z planem (zwłaszcza, że w moim przypadku, plany rzadko kiedy wypalają) i mam nadzieję, że odwiedzającym mnie Potteromaniakom, przynajmniej jedna notka przypadła do gustu.

Szczerze mówiąc, mam naprawdę sporo niewykorzystanych pomysłów na notki związane z Harrym, więc istnieje prawdopodobieństwo, że za jakiś czas (za rok/dwa/trzy), ponownie zorganizuję taki miesiąc i z nową energią podzielę się z wami chociaż ułamkiem mojej miłości do uniwersum oraz kolejnymi opiniami na temat poszczególnych postaci czy wątków. :) Na razie jednak: dziękuję za odwiedzanie mnie na przestrzeni września! Bardzo to doceniam. ❤

źr.

Nowe nabytki:


Maria Skłodowska-Curie. Światło w ciemności (jestem w trakcie czytania/przeglądania/zachwycania się grafikami! Recenzja wkrótce!), Diabeł laleczka szpieg (recenzja już jutro!), Daisy Jones & The Six [RECENZJA], W butach Valerii [RECENZJA] i Dracul [RECENZJA]


Życzę i wam i sobie udanego, zdrowego października!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz