czwartek, 30 listopada 2017

[2017] Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był listopad?


Przeczytane książki: 9

FENIKS

Opublikowane notki: 12

Recenzje książek: 9
Pozostałe: 2
INFO - Książka, która pomaga dzieciom | Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w listopadzie?

1. Trochę się ogarnęłam. Co było miłe.
2. Trochę więcej czytałam. Co było miłe.
3. Trochę więcej pisałam. Co było miłe.
4. Trochę odzyskałam siły do życia/prowadzenia bloga/robienia czegokolwiek. Yay. 
5. I opublikowałam nawet zapowiadaną, tematyczną, jesienną notkę! [KLIK]
6. Zrezygnowałam z Sherry's TV News. I teraz słowem wyjaśnienia - i tak chciałam zrezygnować z Sherry's TV News wraz z kończącym się, 2017 rokiem, ale po prostu z powodów niezależnych ode mnie, nie byłam w stanie skończyć posta listopadowego, także koniec nastąpił trochę wcześniej.
7. A czemu? Chyba dlatego, że po prostu nie widzę już w tym dłużej sensu, wiecie? Plus, naprawdę cholernie nie mam już na to czasu. Tworzenie takiego posta, zwykle zajmuje mi od 4-8 godzin (tak, kiedyś siedziałam nad jednym osiem godzin), a w chwili obecnej, gdzie ja ledwo śpię po 3 godziny i z niczym nie wyrabiam w życiu szkolnym/prywatnym, po prostu nie jestem w stanie już dłużej tego ciągnąć. Przykro mi. Wybaczcie.
8. Jeśli was to pocieszy, wciąż jakaś-tam-forma Sherry's TV News będzie - na swoim fanpejdżu mam w planach wrzucać interesujące linki do wiadomości, plus zachwycać się/cierpieć przedłużeniem/skasowaniem jakiegoś serialu, także zachęcam do śledzenia mnie tam.
Przepraszam. Naprawdę.

Co będzie się działo w grudniu?

1. Z dobrych wiadomości - wraz z rozpoczęciem grudnia, startuje Tematyczny grudzień na Feniksie! Jak będzie wyglądać?

Akcja TEMATYCZNY GRUDZIEŃ NA FENIKSIE to swego rodzaju coroczna, Feniksowa tradycja. Przez cały miesiąc od początku do końca grudnia, na blogu pojawiać się będą notki książkowe, nie-książkowe - z tematyką Świąt, zimy, mrozu, śniegu czy innych elementów kojarzących mi się z tą wyjątkową porą roku.

JAK ZWYKLE - będą wyjątki. Mam parę egzemplarzy recenzenckich książek niezwiązanych z tematyką, także oczywiście ich recenzje pojawią się niezależnie od akcji.

Dni parzyste, rozpoczynając od 2 grudnia, będą przeznaczone na notki tematyczne. Czy to recenzje, czy nie recenzje - w każdym razie TEMATYCZNE. Dni nieparzyste to ewentualność dla mnie, jeśli byłabym zmuszona opublikować recenzję egzemplarza recenzenckiego. Dni nieparzyste nie wpływają jednak na parzyste - plus zdecydowanie nie będę korzystać z każdego z nich, ponieważ egzemplarzy recenzenckich naprawdę jest niewiele. Moim priorytetem będą dni parzyste i tematyczne posty. I choć nie obiecuję, że wykorzystam je wszystkie -  mam mnóstwo pomysłów i postaram się jak najlepiej wykorzystać ten czas. :)

Mam nadzieję, że przyłączycie się do świętowania tematycznego miesiąca i znajdziecie w nim taką przyjemność jak w poprzednich latach, albo nawet większą. Już teraz, serdecznie dziękuję za wsparcie. 


Nowe nabytki: 


1. Dwór skrzydeł i zguby - prezent pourodzinowy
Yay! Jak tylko przebrnę przez dwójkę, biorę się za finał.
2. Światło - jw.
Bardzo szanuję Jaya Ashera, także nie mogę się doczekać lektury. Recenzja będzie uwzględniona w Tematycznym miesiącu, także stay tuned!
3. Cel - jw.
Moja królowa Elle Kennedy <3
4. Siła, która ich przyciąga - jw.
Najnowsza Britt, bardzo się cieszę.
5. Statek umarłych - jw.
Najnowszy Riordan, oczywiście.


6. Orange Is the New Black. Dziewczyny z Danbury - egz. rec. od Wydawnictwa Replika
Jestem na finiszu, nie mogę się doczekać, by wam o niej poopowiadać!
7. Na ścieżkach złudzeń - jw.
Recenzja już jutro!
8. Zaakceptuj siebie. O sile samowspółczucia - egz. rec. od Wydawnictwa Samo Sedno
Również kończę, recenzja również wkrótce.
9. Reemisja - egz. rec. od autorki
Jestem strasznie ciekawa jak autorka poradziła sobie w mroczniejszych klimatach!
10. Z teściową za pan wróg - jw.
Egzemplarza nie ma na zdjęciu, bo aktualnie jest pożyczony, ale jeśli jesteście ciekawi książki, możecie o niej poczytać w mojej recenzji - [KLIK]


Życzę i wam i sobie udanego, radosnego grudnia.

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz