niedziela, 30 kwietnia 2017

[2017] Kwiecień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był kwiecień?


Przeczytane książki: 10

FENIKS

Opublikowane notki: 10

Recenzje książek: 6

Recenzje filmów/seriali: 2

Pozostałe: 2
Sherry's TV News: Kwiecień | Kwiecień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w kwietniu?

1. Przygnieciona stresem z marca, postanowiłam ograniczyć egzemplarze recenzenckie, w związku z czym w tej chwili, W KOŃCU, nie mam zaległości, czytam własne książki i... nie wiem. Ogarniam to co się dzieje.
2. Miałam nawrót okropnego stanu psychicznego i fatalnego stanu emocjonalnego, w natężeniu, którego nie czułam od parunastu miesięcy, więc... trochę mnie to zdruzgotało, nie będę kłamać. I pozostawiło swój znak zarówno na liczbie postów na blogu jak i moim ogólnym... samopoczuciu. Chyba wam już wspominałam, że jak jestem nieszczęśliwa to kupuję książki. No. Więc kupiłam dużo książek. Nawet czekam jeszcze na dwie paczki, które odbiorę już w maju.
3. Zakładkę do Przyszłości można obwiniać o moje bardzo nowe uzależnienie, dzięki któremu...

Co będzie się działo w maju?

1. ... w maju pojawią się recenzję czegoś czego do tej pory na Feniksie nie było. Be prepare.
2. Tak jak w zeszłym miesiącu - niczego nie planuję, bo wiecie. Maj to ostatni miesiąc przed sesją.
3. ALE! Wiem na pewno, że pojawią się dwie przedpremierowe recenzje na temat książek, które przeczytałam w oryginale jakiś czas temu. :)


Nowe nabytki


1. Naznaczona
Była promocja. A ja lubię pierwszą część. Plus, mam słabą wolę.
2. Inwazja na Tearling
Pierwszy tom co prawda nie podobał mi się, tak jak bym chciała by mi się podobał, ale... Nie wiem. Mam pewne nadzieje. Plus - grzbiet jest przepiękny!
3. Przebudzenie Króla
4. Wiedźma z lustra
5. Złodzieje Snów
Tom pierwszy mnie nie powalił, ale skoro powstaje serial... Nie chcę nie znać tej serii, przed poznaniem produkcji.
6. Muza
Piękna okładka + dobre opinie o autorce podziałały. 


7. O wiele więcej
Bo kocham Kim Holden, więcej powodów nie jest potrzebnych.
8. Zniewoleni
To był jedyny tom, którego mi brakowało w serii.
9. Ostatnie tchnienie
Również - to był ostatni tom, którego mi brakowało.
10. Co przyniesie wieczność
Kocham Jennifer L. Armentrout, ta kobieta nigdy nie stworzy czegoś co mi się nie będzie podobać.
11. Zakazane życzenie
Bo Patka polecała, plus okładka jest ładna, plus uwielbiam retellingi. 
12. Margo
Bo to Tarryn Fisher, a w Biedronce była promocja i w ogóle...
13. Kobiety, które zawładnęły Europą
Chciałam tą książkę odkąd dawno, dawno temu przeczytałam o niej u Patki. I W KOŃCU MAM!


14. Fantastic Beastrs. The Original Screenplay - prezent od rodziny
Marzyłam by mieć własny egzemplarz koniecznie w oryginale i MAM! <3 Prosto z Ameryki, dziękuję, dziękuję, dziękuję! 
15. Zdobyć to, co tak ulotne
Dobra, przyznaję się. Tę książkę kupiłam wyłącznie ze względu na okładkę. Nie mam pojęcia o czym jest historia, ale mam nadzieję, że będzie przynajmniej w połowie tak dobra, jak jest oprawa graficzna.
16. Dotyk ciemności
17. Zapach ciemności
18. Smak ciemności
Tyle dobroci czytałam o tej trylogii na blogu Lustereczka Rzeczywistości, że kiedy zobaczyłam promocję na pakiet, po prostu nie byłam w stanie się powstrzymać. Jestem ciekawa. 
19. Koniec samotności - egz. rec. od Wydawnictwa Muza
W trakcie kończenia, recenzja na dniach!
20. The Call. Wezwanie - egz. rec. od Wydawnictwa Poznańskiego


Polecane przez Sherry

1. Na początku tego miesiąca miałam niezwykły zaszczyt wystąpić gościnnie na jednym z moich najulubieńszych blogów, także sprawdźcie efekty. <3
2. 20 problemów, które zrozumieją tylko książkoholicy.
3. 10 sytuacji, które zrozumieją tylko osoby czytające książki.
4. O fenomenie Instagrama Cole'a Sprouse'a.
5. O twitterowej wymianie sarkazmu i złośliwości pomiędzy bliźniakami Sprouse.
6. Optymistyczne komiksy o szczęściu.
7. Wiecie, że uwielbiam koty...
8. 12 stylizacji inspirowanych znakami zodiaku. 


Kwiecień się skończył - i dobrze - a ja z nadzieją wyczekuję maja.
Życzę wam wspaniałego, zaczytanego, udanego miesiąca!
Pozdrawiam,
Sherry


Po rocznej przerwie powrócił Jaymes! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz