poniedziałek, 11 stycznia 2016

Sherry w wyzwaniu - Kiedyś przeczytam 2016


Cześć!

Na blogu Lustro Rzeczywistości, wystartowała kolejna edycja wyzwania Kiedyś przeczytam, a biorąc pod uwagę fakt, że w zeszłym roku pozwoliła mi pozbyć się 40 (!) zaległych tytułów z biblioteczki, oczywiście musiałam wziąć w wyzwaniu udział ponownie. :) 

Oto więc, moja lista 12 pozycji wybranych do wyzwania. Tytuły, które przeczytam będą regularnie w poście skreślane, więc zawsze możecie sprawdzić jak sobie radzę. Poza tym - każda z pozycji ze zdjęcia będzie zrecenzowana, także po prostu czekajcie, jeśli ciekawi jesteście mojej oceny.


1. Królowie Przeklęci. Tom 1 - Maurice Druon
2. Troje - Sarah Lotz
3. Ty jesteś moje imię - Katarzyna Zyskowska-Igniaciak
4. Miecz Lata - Rick Riodan
5. Ocean na końcu drogi - Neil Gaiman
6. Sekretne życie pszczół - Sue Monk Kidd
7. Posłaniec - Markus Zusak
8. Północ i Południe - Elizabeth Gaskell
9. Pulse - Gail McHugh
10. Rozkaz Zagłady - James Dashner
11. Kochając pana Danielsa - Brittainy C.Cherry
12. Plaga samobójców - Suzanne Young


Na które recenzje czekacie najbardziej?

PS. Zachęcam do zgłoszenia się do wyzwania! Jest mega motywacja do czytania - wierzcie, wiem co mówię. :) Szczegóły TUTAJ.

Pozdrawiam,
Sherry


36 komentarzy:

  1. Och Kochając pana Danielsa! Wspaniały stos, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z każdej z tych lektur. Witaj w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Myślę, że jak na tak zacne tytuły, mogę się spodziewać raczej przyjemnych wrażeń. :) Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  2. Troje, Sarah Lotz też zalega na mojej półce prawie od 2 lat i choć wiem, że to super książka to jakoś nie mogę się zdecydować do przeczytania jej... Zastanawiam się na wzięciem udziału w wyzwaniu :) pozdrowionka, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, właśnie dlatego wybrałam ten tytuł do wyzwania. Żeby w końcu mieć motywację do zaznajomienia się z nim. :)
      Bardzo zachęcam!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  3. Ty jesteś moje imię to przecudowna książka, bardzo polecam! Ja także mam w planie sięgnąć po Północ i Południe :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że ją uwielbiasz i naprawdę żywię nadzieję, że ze mną będzie podobnie. :) W takim razie miłego czytania! :)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  4. Ja też nie mogłam się obyć bez tego wyzwania. :) Strasznie jestem ciekawa jak ci się spodoba "Ty jesteś moje imię", bo to jedna z moich najukochańszych książek.
    Powodzenia w wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa. :) Myślę, że już wkrótce przyjdzie na nią pora w moim harmonogramie. :)
      Dziękuję i tobie również!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  5. Przeczytaj Plagę samobójców - mi bardzo się podobała. Cóż ja mam więcej książek na półce - nadających się do wyzwania, ale w tym roku nie zgłosiłam się do żadnego. Robię przerwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka strasznie mnie ciekawi i wiem jak innym podoba się ta książka, także myślę (mam nadzieję), że ze mną będzie podobnie. :)
      Rozumiem. :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  6. U mnie wyzwania tego typu niestety nigdy nie wypalają, bo czuję się, jakbym czytała na siłę :P Ale trzymam kciuki za Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie stanowią motywację. I nawet jeśli na coś nie mam ochoty to biorę się za to, bo mam to do wyzwania, a później się okazuje, że jestem super wdzięczna, że to zrobiłam - że jednak się zmusiłam, bo dzięki temu, pozbyłam się kolejnego zalegającego tytułu. :) Ale rozumiem twój punkt widzenia.
      Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  7. Powodzenia!
    Sama z tej listy chcę przeczytać "Posłaniec" Zusaka i dwie ostatnie pozycje, przy czym "Kochając Pana Danielsa" już od baardzo dawna za mną chodzi. :)
    Apteka Literacka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną podobnie. :) Mam nadzieję, że będziesz mieć możliwość ich poznania. :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  8. Ja czytam właśnie Rozkazk zagłady :D Ale mam w planach Plagę samobójców!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam na facebooku. :) Myślę, że już wkrótce porównamy nasze wrażenia, jeśli oczywiście ja wezmę się w garść i zacznę czytać. :D
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  9. Ciekawe tytuły i oczywiście czekamy na każdą recenzję! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki stos to bym Ci chętnie porwała, cudowne tytuły. Dashner nie zawodzi, Miecz lata mam w planach. Życzę powodzenia!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa, czy spodoba ci się Posłaniec. Mi osobiście bardzo się podobał. Czekam na recenzję Miecza lata!!! Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam "Złodziejkę książek", także też jestem ciekawa jak zareaguję na inną książkę Zusaka. ;)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  12. Mam nadzieję, że nie jest to chronologicznie ułożona kolejność czytania, bo wszystko co najlepsze jest na samym dole! :-P
    Szczególnie jestem ciekawa, czy i Ciebie Pan Daniels oczaruje tak jak mnie i czy romans z "Plagi" też zrobi na Tobie takie wrażenie jak było w moim przypadku ;-)
    Mam taką nadzieję!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie nie! :D Zobaczymy na co mnie w danej chwili najdzie ochota, albo co się pierwsze nawinie pod rękę. :) Ale twoi faworyci są bardzo wysoko na mojej liście, chyba przed nimi jest tylko "Północ i Południe", którego ABSOLUTNIE nie mogę się doczekać i oczywiście książki Dashnera & Riordana, ze względu na fakt, że... no cóż. To moi ulubieńcy. :D
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  13. "Miecz lata" i "Plagę samobójców" gorąco polecam :D wujek Rick jak zwykle spisał się na medal! *_* do "Plagi" podchodziłam z pewną rezerwą. Powieść Susanne Young okazała się naprawdę wspaniała. Zakochałam się 😍 Czekam na recenzje, jestem strasznie ciekawa Twojej opinii :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście niczego innego niż zachwytów się po Riordanie nie spodziewam. <3
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  14. "Kochając Pana Danielsa" wspaniała książka.....uwielbiam ją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i mnie przypadnie do gustu. :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  15. Ależ tomiska. Mnie szczególnie ciekawią Twoje recenzje "Kochając Pana Danielsa", "Ty jesteś moje imię", "Plaga samobójców". Sama tworzę stosik do wyzwania, ale wiem już że podobnie jak u Ciebie znajdą się w nim "Królowie przeklęci" (tom I) oraz najpewniej "Sekretne życie pszczół". Życzę Ci mnóstwa cudownych lektur i przeczytania jeszcze większej liczby zaległych książek niż w poprzednim roku, choć Twój wynik jest niesamowity. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tobie życzę samych wspaniałych wrażeń! Mam nadzieję, że książki, które się pokryją w naszych stosikach, przyniosą nam wiele przyjemności i pozytywnych emocji. :)
      I dziękuję bardzo! Jestem pewna, że na koniec roku i ty będziesz miała wspaniałą liczbę przeczytanych dzięki wyzwaniu książek, na koncie. :) Tego z całego serca ci życzę!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  16. Same cudowności wybrałaś! Widzę, że niektóre już przeczytałaś więc powoli do nich dojdę. Ciekawi mnie jednak jeszcze tak bardzo, bardzo twoja opinia o Troje, Ty jesteś moje imię i Pladze samobójstw (może tym razem Feeria do Ciebie trafi). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję! Zwłaszcza, że ta seria Suzanne mnie bardzo ciekawi nie tylko ze względu na koncept fabularny, ale i fakt, że później jest opowieść jeszcze z perspektywy jakiegoś innego bohatera...?
      Ciekawe. ;)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń