środa, 29 kwietnia 2015

[2015] Kwiecień pod skrzydłami Feniksa

źr.
Cześć!

Nie będzie dla was niespodzianką, że nadchodzi czas podsumowania miesiąca. Więc, zapraszam.

Książki przeczytane w kwietniu: 17

Filmy obejrzane w kwietniu: 2
"Szybcy i wściekli 7" | "Love, Rosie"

Feniks

Ilość notek, włącznie z tą: 16

Recenzje książek: 12

Recenzje filmów/seriali: 1

Przemyśleniowa Sherry: 1

Inne: 2
Sherry's TV News: April 2015 | [2015] Kwiecień pod skrzydłami Feniksa

Nowe nabytki:


1. Monument 14. Wściekły wiatr - Emmy Laybourne
Recenzję pierwszej części macie o tutaj - KLIK - natomiast mnie wciąż brakuje na półce drugiej. Ale teraz, skoro już mam finał, pojawiła się także dodatkowa motywacja do poszukiwania "Nieba w ogniu". 
2. Zoo City - Lauren Beukes
Tę powieść, zobaczyłam kiedyś tam, w empiku, na półce i przyciągnęła mój wzrok, ładną, schludną okładką. Później stwierdziłam, że rys fabularny też wygląda nieźle. Ciekawe jaką powieść okaże się w rzeczywistości.
3. Lśniące dziewczyny - Lauren Beykes
Z natury nie czytam thrillerów, ale muszę przyznać, że ten ciekawił mnie od dnia premiery. Jest w nim coś intrygującego.
4. Wszystko, co lśni - Eleanor Catton
Była okazja, więc skorzystałam. Heloł? Wiktoriańska Anglia? Oczywiście, że to pozycja dla mnie.
5. Clariel - Garth Nix
Jeszcze nie zdecydowałam czy zacznę poznawać twórczość tego autora od prequela, czy poczekam na "Sabriela", ale myślę, że do wakacji podejmę decyzję. (Albo kupię wyżej wspomnianą książkę)
6. Powód by oddychać - Rebecca Donovan 
Wiem! W końcu! Teraz poluję na dwójkę i trójkę.
7. Assassin's Creed. Pojednanie - Oliver Brown
Jestem mega fanką gier komputerowych z serii AC, więc wiadomo, że w którymś momencie wpadłam na pomysł by zacząć kolekcjonować także książki. :) 


Polecane przez Sherry
Dziś trochę więcej linków niż normalnie. :)

I) Patrzcie! Domek, który wygląda jak mały zamek. Czyż nie cudownie byłoby tam się osiedlić?
II) Powody, dla których kocham dr Spencera Reida z "Criminal Minds". Choć osobiście, moja miłość do niego, sięga jeszcze dużo, dużo głębiej niż jest przedstawione w załączonym linku.
III) Coś dla nas - książkocholików. Rozwiążcie test i przekonajcie się jaki zawód związany z książkami powinniście wykonywać.
IV) Mężczyźni i koty - Sherry w niebie.
V) A tu takie funny coś, bo mam dobry humor, to się podzielę. Jeśli się uśmiechnęłaś/eś to znaczy, że cel został osiągnięty. :)
VI) Zobaczcie! Totalnie nerdowskie. I jakie urocze jednocześnie! Ślub w stylu Star Wars. Odlot.
VII) Księżniczki Disney'a w stylizacji "Gry o Tron". :) A tu postacie GoT w stylizacji komiksowej.
VIII) A tu tak ładnie, fanowsko, artystycznie - TORTY, które aż żal jeść. Pierwszy. Drugi.
IX) Gdyby postacie z Disney'a miały instagrama... Kreatywnie. :D
X) Koty, książki - Sherry zachwycona!
XI) Najlepsze prezenty dla fanów GoT.
XII) Najbardziej niezwykłe hotele z całego świata. Cel - odwiedzić je wszystkie!
XIII) W jaki sposób, fajnie ozdobić swój pokój w stylu Harry'ego Pottera.
XIV) Magicznie urządzone ogrody, w których chcielibyście spędzić dłuuuższą chwilę.
XV) To musicie sprawdzić. Uwielbiam ten post. :D Reakcje zwierząt, które idealnie podsumowują twoje (i moje) życie.
XVI) Piękne aranżacje wnętrz z galaktycznym motywem. :)
XVII) Chcecie zobaczyć jak wygląda prawdziwy Opal? Spójrzcie i zakochujcie się!
XVIII) Niesamowite sposoby oświadczyn! Miejsca. Starania. Sposoby. Niesamowite.
XIX) Artystyczne rysunki 3D na chodnikach. Nie trzeba tego nawet komentować. :)
XX) I na końcu - eksperyment przeprowadzony na dzieciach, którym zawiązano opaską oczy. Czy uda im się spośród paru kobiet, trafnie wskazać swoją mamę? Poruszające. :)


Co się szykuje w maju? No cóż. Biorąc pod uwagę fakt, że mam czterotygodniowe praktyki, to prawdopodobnie większą część czasu wolnego przeznaczę na czytanie i oglądanie seriali - nic nowego. 

Tak poza tym, będziecie mieć przedpremierowe recenzje dwóch książek. "Toxic" - Rachel Van Dyken, którą aktualnie wchłaniam po angielsku i idzie mi to dość szybko, więc spodziewajcie się notki w weekend. A drugą powieścią będzie "Origin" - Jennifer L. Armentrout, którą również w oryginale, przeczytałam jakiś czas temu. Notka jest już napisana, oczekuje na opublikowanie od dawna, także spodziewajcie się jej... co powiecie na 15 maja? :) Jest bardzo emocjonalna, tak btw, bo pisałam ją dosłownie pięć minut po skończeniu książki więc wszystko we mnie aż wrzało. A była czwarta nad ranem, więc chaos... też prawdopodobnie tam jest w wielkich ilościach.

A was muszę prosić o pomoc w podjęciu decyzji. Mam dylemat, czy w maju opublikować post z ulubionymi aktorkami - część drugą, czy też kolejną notkę przemyśleniową. Także decydujcie. Plus - dajcie znać czy wolicie recenzję serialu czy filmu. 

Życzę wam przyjemnego maja!
Pozdrawiam,
Sherry


źr.

22 komentarze:

  1. Ja glosuje za przemysleniami! :D
    love-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam "Clariel" i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam twoje recenzje, jak wychwalałaś tą serię, także mam nadzieję, że też mi się spodoba. ;) Dziękuję!
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  3. 17 przeczytanych książek. Boże. Boże. Też tak chcę umieć.
    Tak patrzę na te różne rysunki, np. te trójwymiarowe. I tak myślę. Pilnie potrzebny mi talent.
    A jak masz praktyki, to nie masz zajęć? Boże, czy tylko ja mam tak przekichane, że muszę sobie załatwiać praktyki na własną rękę i kombinować, jak je pogodzić w czasie z zajęciami? I czy tylko ja mam tak, że nie mam czasu czytać? T.T
    A nie da się wszystkiego? :P W każdym razie, jako że to nie aktorzy, tylko aktorki, to chcę przemyślenia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, nie mam. :) Bo one są w ramach nauki w technikum. Jak ja jestem na przykład na grafice i w ciągu roku mam lekcje zawodu, to jeszcze dodatkowo w tym roku mam praktyki. W zeszłym roku miałam dwa tygodnie, teraz mam cztery. I tak - nam załatwia szkoła bo to do ich interesów leży ^^
      Ja w tym roku mam w redakcji takiego najpopularniejszego serwisu internetowego na Podhalu i jest okej. Robię sobie z koleżanką banery, reklamy do telewizji, te sprawy. Wszystko na razie gra i śpiewa.
      Plus ludzie tam każą nam zostawać max 3 godziny. I przedłużyli nam długi weekend także na czwartek ^^
      Ale się nie przejmuj, jak będę na studiach to też będę się zmagać z tym całym chaosem.
      Nie, niestety nie. :( Mam dość napięty harmonogram bo chciałabym się wygrzebać z zaległości i jak najszybciej skończyć wyzwanie Kiedyś przeczytam, żeby móc się zabrać za nowości ^^
      Okej!
      Aha, i jeśli chodzi o spis ulubieńców to powoli mi się zbiera kolejna partia panów, więc pewnie we wakacje znów powrócą. ;)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  4. 17 książek? Wow! Ciekawi mnie bardzo "Powód by oddychać" :) Udanego maja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nigdy nie przestanę być pod wrażeniem liczby czytanych przez Ciebie książek, w ciągu miesiąca ! Z chęcią przeczytam w maju notkę przemyśleniową, bo ostatnimi wyznaniami zrobiłaś na mnie ogromne wrażenie oraz zaciekawiłaś swoją osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ostatni taki rok, kiedy mogę sobie pozwolić tyle czytać. :D Od września zaczynam czwartą klasę technikum, a więc maturalną, a później to już studia czyli prawdopodobnie mało czasu wolnego. Także na razie staram się korzystać. ;)
      Okej, dziękuję za opinię! :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  6. Wow, 17 książek, to jest dopiero wynik:)) A nowe nabytki ślicznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś w tym miesiącu :) Gratuluję fantastycznego wyniku i oby tak dalej.
    A ja czekam niecierpliwie na Twoją recenzje "Toxic", gdyż nie ukrywam, że ta książka skradła mi serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A recenzja Toxic już naprawdę, naprawdę wkrótce. :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  8. Pozazdrościć "Wszystko co lśni" i tych przeczytanych książek :)

    Oczywiście wybieram przemyślenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze zadziwiasz mnie ilością przeczytanych książek, wciąż jestem w szoku. ;) Recenzji też naprawdę dużo, do kilku książek zachęciłaś. ;)
    Ze stosiku mam w planach Monument, ale tom I, jak również Powody, by oddychać. ;) Tobie życzę miłego czytania :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się, że mogłam polecić ci jakieś tytuły. :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  10. Odnoszę wrażenie, że co kolejny miesiąc Ty czytasz więcej i więcej. 17 książek. Wow, mogę się schować ;))
    Ale na szczęście zaczynam praktyki i liczę na więcej czasu na czytanko. I spanko. I oglądanko seriali i filmów. I na wszystko inne, na co normalnie czasu za wiele nie mam ;) I dobrze jest bo dziś jest 3 maja, a ja powoli kończę drugą książkę w tym miesiącu. Szkoda tylko, że za nic nie chcę się rozstawać z bohaterami. Wyczuwam mocne załamanie po skończeniu...
    "Love Rosie" <3 ! Film jest tak bardzo fajny ! Scena z odprowadzaniem dziecka do przedszkola razem z łóżkiem- bezcenne :D
    Padłam przy punkcie 5. Aż sobie zapisałam stronkę :D I wykonywałam już wcześniej ten test i jest mi przeznaczone być korektorem ^^
    Na "Origin" czekam bardzo mocno i boję się, że jak przeczytam Twoją opinię to przeżyję duże załamanie, także nie wiem czy raczej czekam, czy będę unikać... do lipca powiedzmy :D
    Chciałam Ci życzyć udanego maja, ale czuję, że i tak taki będzie :)) Więc życzę jak najlepszych przeczytanych książek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie nie! :D W tym miesiącu drastyczny spadek z 20 ^^ Ale okej, mamy maj, jeszcze trzy tygodnie praktyk, postaram się zrobić tak, żeby w maju przeczytać jak najwięcej. :) Całkowicie cię rozumiem, że chcesz jak najwięcej nadrobić. ;) Życzę zatem przyjemnych praktyk, niesamowitych książek i równie dobrych seriali! :)
      Film faktycznie fajny, scenka - komiczna, ale szczerze mówiąc chyba znów spodziewałam się za wiele, bo czegoś mi w nim zabrakło. :(
      Pozdrawiam!
      Sherry

      Usuń
    2. Czy ja wiem czy taki drastyczny :D
      I Tobie życzę udanej reszty praktyk :)
      A ja po filmie natomiast nie spodziewałam się wiele, chciałam tylko usiąść i się pośmiać- i to właśnie dostałam. Było świetnie :D

      Usuń
    3. Muszę tez zacząć nie wymagać niczego od filmów, że niepotrzebnie nie doznawać rozczarowań. ;)

      Usuń