czwartek, 26 lutego 2015

[02.15] Sherry's TV News!


Hej!

To co, ciekawi jak tam się ma świat telewizji?

Na początek newsy ze świata wielkich ekranów czyli...
FILMY

1. Zwiastun "Teda 2". Szczerze mówiąc, jak dla mnie to jest śmieszne, że robią sequel takiego... czegoś, no ale dobra. [KLIK]

2. Coś dla fanów "Kingsman. Tajne Służby" - poznajcie szczeniaczka głównego bohatera. :D [KLIK]

3. Pierwszy spot filmu "Kraina jutra". Interesująca produkcja Disney'a. Szkoda, że główną bohaterkę gra znienawidzona przeze mnie aktorka. [KLIK]

4. Kolejny uroczy spot filmu animowanego Pixara - "W głowie się nie mieści". [KLIK]

5. Fani komiksów! Są plotki o crossoverze "X-menów" z "Fantastyczną czwórką"! Jak dla mnie - super! Chcę to! [KLIK] Tak swoją drogą w "X-men. Apocalypse" zobaczymy młodego Nightcrawlera [KLIK]

6. Pełen zwiastun "Minionków". :) [KLIK]

7. Plany. Sześć krótkometrażowych filmów z uniwersum "Zmierzchu". Grzmijcie burze, Steph Meyer powraca. [KLIK]

8. Teaser seqeula "Magic Mike XXL". Wszyscy się podniecają Tatumem bez koszulki, a ja będę oryginalna bo osobiście bardziej mnie kręci Matt Bomer bez koszulki. ACH MATT! [KLIK]

9. Plotki o możliwej fabule "Gwiezdnych Wojen. Przebudzenia mocy". [KLIK]

10. Szczegóły filmu "Jak wytresować smoka 3", który będzie także ostatnim, opowiadającym o Szczerbatku i Czkawce. [KLIK]

11. Będą "Sąsiedzi 2" z Zakiem Efronem, Sethem Rogenem i Rose Byrne. Premiera w 2016 roku.

12. No oczywiście nie może zabraknąć nowinek o "Pięćdziesięciu twarzach Greya". Bo świat by się zawalił. Powstaną dwa filmowe sequele. Juhu. f

13. Ubisoft myśli o przeniesieniu kolejnych gier na ekrany! Zarówno w postaci seriali jak i filmów! Czekamy! [KLIK] Przypomnijmy, że premiera "Assassin's Creed" 21 grudnia 2016. A do obsady dołącza Marion Cotillard. [KLIK]

14. W końcu jest! Zgoda na połączenie uniwersum Spider-Mana i Avengersów! Długo im to zajęło ^^ [KLIK] Tak poza tym, mamy kandydatów do roli Spider-Mana i łał! Możliwi kandydaci: Dylan O'Brien i Logan Lerman! Ulubieńcy Sherry! Marvel i Sony się jednak znają na rzeczy ^^ [KLIK] Bo nie wiem czy wiecie Andrew Garfield (też ulubieniec :() nie może już grać dłużej Spider-Mana. Czemu? [KLIK]

źr.
15. Kochana Emilia Clarke (Daenerys z GoT) w thrillerze "Voice from the Stone". Czekam. [KLIK]

16. Kolejny zwiastun filmu "Kopciuszek". [KLIK]

17. Trzeci zwiastun ekranizacji książki "Zbuntowana", sequela "Niezgodnej". [KLIK]

18. Wieści ze świata "Iluzji 2"! Kolejny aktor dołącza do obsady! [KLIK]

19. Emma Roberts i Dave Franco (ulubieniec Sherry!) w ekranizacji książki - "Nerve"! [KLIK]

20. Pierwsze wrażenia Lauren Kate po obejrzeniu ekranizacji "Upadłych" <3 Czekam! [KLIK]

21. "Fight Club 2" w maju. O RANY. Sherry pada ze szczęścia. [KLIK]

22. W świecie "Suicide Squad" coraz ciekawiej. Jared Leto o jego roli Jokera [KLIK]

23. Khal Drogo z GoT zostaje oficjalnym Aquamanem! Tego się nie spodziewałam. [KLIK]

24. Ekranizacja książki Dana Browna "Infermo" w trakcie tworzenia, a tymczasem tu wieści o obsadzie [KLIK]

25. Wieści fabularne na temat "Piratów z Karaibów 5" [KLIK]

26. Nowy spot z "Szybkich i Wściekłych 7" [KLIK]

27. Miles Teller (też ulubieniec Sherry) w nowym filmie! [KLIK]

źr.
Nie przedłużając,
SERIALE

1. Glenn Flesher dołącza do obsady Hannibala [KLIK]

2. Zwiastun 5 sezonu "Gry o Tron", zdjęcia z planu i materiały zza kulis [KLIK] A tu Maise Williams, czyli nasza Arya Stark o piątym sezonie i... paru innych rzeczach. ;) [KLIK] Tu z kolei wypowiada się Sophie Turner (Sansa) [KLIK] Ujawniono pierwotną wersję GoT. Interesujące rzeczy, polecam sprawdzić [KLIK] Tak swoją drogą powstanie film "In the Lost Lands" bazujący na opowiadaniach Martina [KLIK]

3. Tutaj macie nowe promo genialnie zapowiadającego się serialu "iZombie" [KLIK]

4. A tu mała zajawka "Heroes Reborn", ja już skaczę z ekscytacji. :) [KLIK]

5. "Muszkieterowie" dostają trzeci sezon, "Grimm" (<3) piąty, "Piękna i Bestia" czwarty a "Bibliotekarze" ku zdziwieniu wszystkich - drugi.

6. Stacja CW zamawia serial "Dead People" o duchach. Większość seriali CW jest genialna, więc spodziewam się fajnej produkcji. [KLIK] Także "Cheerleader Death Squad" dostał zielone światło jeśli chodzi o pilot, także czekamy. Zainteresowanych produkcją, zapraszam po szczegóły [KLIK]

7. Cudowny Luke Mitchell (The Tommorow People) dołącza do obsady "Agentów T.A.R.C.Z.Y" [KLIK]

8. Stacja FOX zamawia pilot serialu "Lucifer", kręconego na podstawie komiksów. Czekam na efekty. [KLIK]

9. Kolejna gra jako serial! Stacja Netflix tworzy "familijną wersję GoT". :) [KLIK]

10. Już wkrótce "Once Upon a Time" powraca z sezonem 4B, więc tutaj plakaty, zdjęcia i informacje o powrocie jednej ze... znajomych postaci ^^ [KLIK]

11. Crossovery wszędzie! Wyobrażacie sobie "Arrow" z "Constantine"? Albo z "Supergirl"? Albo z co najlepsze - "Gotham"?! Tutaj Stephen - gwiazda "Arrow" co nieco o możliwych crossoverach. :) [KLIK]

12. Tak a propo "Contantine'a", możliwe że zostanie uratowany przez siostrzaną stację NBC - SyFy. [KLIK] (SHERRY JEST NA TAK! BYLE TYLKO OCALIĆ SERIAL!)

źr.
13. Premiera drugiego sezonu "Penny Dreadful" (recenzja pierwszego) - 3 maja 2015!

14. Zdjęcia promujące trzeci sezon "Bates Motel" [KLIK] I zwiastun trzeciego sezonu "Bates Motel" [KLIK] A tutaj z kolei zdjęcia promujące drugi sezon "Salem" [KLIK]

15. Zwiastun serialu na podstawie książki J.K. Rowling"Trafny Wybór"! [KLIK]

16. Serial "The Messengers" jednak nie 10 kwietnia, a 17. Szkoda. To jednak tydzień. Siedem dni dłużej wyczekiwania na to cudo. :(

17. Zwiastun serialu "Wayward Pines" [KLIK]

18. Do obsady ciekawie zapowiadającego się serialu Marvela i Netflixa - "A.K.A. Jessica Jones" dołączają kolejne nazwiska [KLIK]

19. Pierwszy taser serialu fantasy bazującego na greckich mitach "Olympus"! SHERRY CZEKA! [KLIK]

źr.
No i na koniec...
NAGRODY, GALE te sprawy

1. Przede wszystkim: wszyscy zwycięzcy Oscarów - [KLIK] Sherry taka dumna z Eddiego Redmayne (też ulubieniec!) <3

- tak swoją drogą, polecam również sprawdzić o tutaj - wszystkie nominowane piosenki do Oscarów [KLIK]

- i przepiękny występ Lady Gagi na gali. [KLIK]

2. Tutaj mamy polskie Telekamery [KLIK]

3. No i Złote Maliny! Kto wygrał w najgorszym plebiscycie EVER? [KLIK]

To tyle. 

Wiem - sporo. Ale halo! To nie moja wina, że tyle jest ciekawych rzeczy!
Poza tym - i tak skracałam i niektóre rzeczy wyrzucałam ze spisu. :(

Co was zainteresowało?
Pozdrawiam,
Sherry


Żegnamy się przepiękną piosenką "Glory", która WYGRAŁA OSCARA. <3
A Sherry taka happy bo ciągle i ciągle i ciągle jej słucha! 

18 komentarzy:

  1. Czytają twój post zauważyłam, że mam ogromne braki jeśli chodzi o filmy, seriale i inne ciekawostki. Jedynie, co oglądałam to polskie Telekamery. Nic na to nie poradzę, że wolę czytać książki niż śledzić to, co się dzieje na ekranie telewizora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :) Nie wszyscy przecież lubią spędzać czas przy filmach/serialach. Ja niestety jestem uzależniona, więc tak jakby nie mam wyjścia. :D
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  2. Popieram Matta bez koszulki!
    Smok po raz trzeci? Ja nawet dwójki nie oglądałam...
    Dave kochany, za Emmą nie przepadam, a o książce oczywiście nie słyszałam. Jak to ja.
    Wszyscy się dziwią, że Bibliotekarze dostali drugi sezon. Ja tam tego jeszcze nie oglądałam, ale po zwiastunie wydało się niezłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... nawet jeśli Matt jest gejem. :(
      Tak, tak. Od początku było powiedziane, że ta historia o Szczerbatku i Czkawce będzie trylogią. Tak jakby ^^
      Emmy też nie lubię, ale halo? Skoro Dave, to trzeba będzie oglądnąć. A może jeśli film będzie udany (a wierzę, że tak będzie) to wydadzą u nas pierwowzór.
      No cóż. Wszyscy się dziwią, bo serial jest tak trochę... przeciętny bardzo. Ale spoko - niech se robią następny sezon. I tak będę oglądać. :D Jak to ja.
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  3. Niech te "Wayward Pines" w końcu się zacznie!Czekam już chyba rok i mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czekam na premierę Kopciuszka - chyba już wszystkie dostępne clipy i zwiastuny zobaczyłam :D Także cieszę się na powrót Once, choć chyba wolałam motyw pierwszej połowy tego sezonu z Frozen :D
    A "Kraina Jutra" (trailer widziałam już wcześniej) dobrze się dla mnie zapowiada, nie patrzę na aktorów aż tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również czekam, ale nie aż tak zapalczywie jak ty ^^ Ale życzę ci, żebyś się nie zawiodła ^^
      Mnie też motyw Frozen bardzo się podobał, ale myślę, że z Once 4B nie będzie tak źle. W końcu trzy nowe czarne charaktery? :D
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  5. Wow ile newsów! *.* Przede wszystkim najbardziej mnie zaskoczyłaś z tym, że Dylan może zagrać nowego Spidermana! O matko, byłoby cudownie! Logan też mógłby, no ale DYLAN! <3
    jestem też ciekawa serialu Wayward Pines :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ jego kariera aktorska mogłaby rozkwitnąć, gdyby go wzięli do tej roli! ;D
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  6. Jak zwykle dajesz niesamowicie ciekawe informacje, dla takiej maniaczki jak ja. :P Przez Cb lista filmów, które muszę obejrzeć wciąż wzrasta. ;) Na pewnoe jednak nie wybiorę się na Teda, Greya, te kontynuacje to pomyłki, kompletnie pomyłki... Będzie "Jak wytresować smoka 3", naprawdę? :D Khal jako Aquaman, świetny wybór. ;) Widziałam gdzieś plakat. :D Avengers ze Spidermanem, to będzie niezapomniane spotkanie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Greya nie polecam. Co prawda filmu jeszcze nie widziałam, ale jakoś niespecjalnie mi się śpieszy do jego poznania ^^ Fakt, że książki były okropne, mówi sam za siebie, że filmy nie będą lepsze. :)
      Tak, tak! Z tego co wiem, to od początku miały być trzy filmy o Szczerbatku i Czkawce i twórcy się tego trzymają. :)
      Też widziałam ten plakat z Khalem jako Aquamanem i robi wrażenie! :D Nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak on wypadnie w takiej roli!
      Też tak uważam! :)
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  7. Sherry, gdybym chciała kliknąć każdy z tych linków, zajęłoby mi to chyba cały dzień. Ależ się napracowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czemu ale Teda nawet miło wspominam :-P Byłam po nim kompletnie odmóżdżona, ale nawet się pośmiałam, chociaż może to dlatego, że oglądałam z bratem, który ma naprawdę zaraźliwy śmiech :-P
    O kurczę czemu nie lubisz aktorki z Tomorrowlandu? A tak swoją drogą- czy mi nie mignął w zwiastunie przez chwilę dr House? ;-)
    "W głowie się nie mieści" muszę obejrzeć i to obowiązkowo! Podobnie minionki ;-)
    O kontynuowaniu zmierzchu nawet się nie wypowiem. Porażka...
    O kurczę, nie wiedziałam, że "Magic Mike XXL" to kontynuacja. Jakoś przyszło mi do głowy, że to będzie parodia, pewnie przez to XXL :-D
    "Jak wytresować smoka 3"! Świetna wiadomość :-)
    Kurcze już informacje o Sąsiadach 2 a ja jeszcze jedynki nie widziałam ;-(
    Odnośnie Graya- koleżanka ze stażu powiedziała mi ostatnio, że czyta już piąty raz piękną i wzruszającą książkę. Na to ja zaciekawiona, co to takiego. A ona, że Gray... Myślałam, że rzygnę w dodatku (o zgrozo!) uznała początek za strasznie nudny (a słyszałam, że to właśnie sam początek nadaje się jako tako do czytania) a resztę za niesamowitą opowieść. Boże z kim ja pracuję... Ale nie to miałam napisać :-P Słyszałam plotki, że owszem kolejne części tego "dzieła" mają powstać, ale odtwórca roli Graya już niekoniecznie chce wziąć w tym przedsięwzięciu udział, rzekomo dlatego, że między nim a Dakotą nie było chemii, ale zazdrość żony też ma chyba na to wpływ ;-)
    "Nerve" zapowiada się całkiem ciekawie ;-)
    O serialach niestety się nie wypowiem, bo nie mam z nimi zbytnio styczności, ale muszę przyznać, że "Olympus" mnie zaciekawił ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Ted był... uch. Taki żenujący. Tak głupio-komiediowo-żenujący. Raczej nie mam ochoty na powtórkę z rozrywki w związku z powyższym ^^
      Nie lubię tej blondyny bo wszystkie produkcje, które z nią widziałam mnie denerwowały. A raczej fakt, jakie ona postacie grała. Takie głupie, nieporadne... Nie lubię jej gry aktorskiej, nie lubię jej głupich uśmieszków i... No po prostu nie! (I jest dziewczyną Dylana O'Briena. Nie żeby to miało coś do rzeczy ^^) I tak - mignął ci Hugh ^^
      Też nie widziałam jedynki Sąsiadów, ale przymierzam się, także może jeszcze w tym miesiącu nadrobię zaległości. :)
      Taaa. Początek... Może nie jest ambitny-nie-wiadomo-jaki-ekscytujący, ale nie jest denerwujący w przeciwieństwie do całej reszty powieści. Taką koleżankę jaką ty masz na stażu, ja mam w klasie. Jest zakochana w Grey'u, w filmie i o raaany. Ile cierpliwości mnie kosztuje powstrzymywanie się przy niej przed obrzuceniem błotem całej trylogii.
      O rany! Jamieeee! Madry chłopak, jeśli nie chce dalej brać udziału w tej komedii ^^ Uwielbiam go, za inne role, także życzę mu by faktycznie nie brał udziału w sequelach. Choć już widzę to oburzenie fanek ^^
      Pozdrawiam,
      Sherry

      Usuń
  9. Fight Club 2? ASDFGHJKL, OMG <3 Chcę już!

    OdpowiedzUsuń