piątek, 10 grudnia 2021

The Grinch Book Tag

źr

Cześć,

Dziś przybywam z tagiem, którego autorką jest Thoughts on Tomes. Enjoy!


  • Połowa światełek choinkowych jest wypalona: wymień książkę/serię/postać, która zapowiadała się nieźle, ale z czasem robiła się coraz gorsza
Hm, Szklany Tron? Przysięgam, że pierwsza część mi się podobała. Ale później przyszła pora na kontynuację i zaczęłam dostrzegać tyle elementów, które mnie drażniły, że rzuciłam serię w cholerę. Nie żałuję.

źr

  • Irytująca ciotka Sally, która nie daje ci spokoju: wymień książkę, która ci się nie podobała, podczas gdy wszystkich innych zachwyciła
Sporo. Myślę, że Szklany Tron zalicza się do tej kategorii również. Oprócz tego... czy ja wiem? Dary Anioła? A jeśli mówimy o jednej, konkretnej książce... może Szóstka Wron

źr

  • Zwierzaki ciągle przewracają świąteczne dekoracje: wymień postać, która wszystko miesza i psuje dla innych (NIE ZŁOCZYŃCA)
Charlotte z Trylogii Czasu? Dziewczyna cierpi na ciężki przypadek niedoboru uwagi innych na swojej osobie i... cóż. Nie będę niczego spoilerować. :)

źr

  • Słyszysz rodziców podkładających prezenty i dowiadujesz się, że Święty Mikołaj nie istnieje: wymień książkę, którą ci zaspoilerowano
Z niedawnych przypadków: ktoś na booktwitterze ostatnio zaspoilerował mi jedno olbrzymie wydarzenie z serii Apollo i Boskie Próby, Ricka Riordana i jestem naprawdę wkurzona. 

źr

  • Na zewnątrz jest zimno: wymień głównego bohatera, którego nie mogłaś/eś zrozumieć
O rany, od kogo by tu zacząć? Szczerze mówiąc, rzadko kiedy naprawdę lubię głównego bohatera i jestem w stanie się z nim/nią utożsamić. Zazwyczaj protagoniści strasznie mnie irytują, bo są do bólu wyidealizowani, albo zwyczajnie nierozsądni. Jeśli miałabym wspomnieć o kimś o kim jeszcze dziś nie było mowy... może Zoey z serii Dom Nocy?

źr

  • All I Want For Christmas Is You Mariah Carey sprawia, że wzdrygasz się na myśl o romansie: wymień książkową parę, której nie byłaś/eś w stanie znieść
Rozumiem, że mam być mniej oczywista niż wymienienie tutaj Greya i Anastasii i ich niesamowicie toksycznego związku? Okej, wspomnijmy o Leigh Bardugo, raz jeszcze zatem. Alina i Mal - rany, jak ja ich nienawidziłam. Zarówno jako osobne byty, jak i jako para, byli po prostu nieznośni. 

źr

  • Drapiący, wełniany sweter domowej roboty, który dostałeś na Święta lata temu, ale którego nie możesz się pozbyć: wymień kilka książek, które czekają w kolejce do przeczytania od dłuższego czasu, a których nie masz motywacji, by przeczytać... ale też nie masz serca by je sprzedać
Cała seria Króla Kruków, Maggie Stiefvater? I teraz tak: przeczytałam pierwszy tom lata temu i pomimo, że średnio mi się podobał, dokupiłam trzy kolejne, gdy tylko usłyszałam, że ktoś chce ekranizować cykl. No cóż. Równie szybko jak plotka o serialu się pojawiła, znikła, jak również znikł ten ułamek motywacji by zabrać się za serię. 

źr

  • Ktoś został przejechany przez renifery ciągnące sanie: wymień śmierć postaci, której wciąż nie możesz przeboleć
SPOILERY!!! Weźmy pod lupę Harry'ego Pottera, bo ta seria nigdy nie przestaje mnie zadziwiać: Remus i Tonks. Fred. Syriusz. :( 

źr

  • Centra handlowe są przepełnione przed Świętami: wymień serię, która ma za dużo tomów/za długo się ciągnie
Znów - żeby nie wspomnieć o seriach, które już dziś wymieniłam, w tej czy innej formie... Gra o Tron? Ok, nawet nie chodzi o to, że ma za dużo książek. To bardziej kwestia tego, że wkurza mnie jak autor traktuje fanów. Szczerze: chyba straciłam nadzieję, że doczekamy się finalnych tomów. Oczekiwanie na nie, ciągnie się od lat, a Martin nie młodnieje. Tak tylko mówię.

źr

  • Grinch: wymień bohatera książkowego, którego nienawidzisz (NIE ZŁOCZYŃCĘ!)
Pomijając oczywistości, o których wspomniałam wyżej... Na tyle na ile uwielbiam pierwsze trzy tomy Dotyku Julii, nie cierpię Adama. 

źr

Ten tag był odroooobinkę negatywny, ale to dobrze: przynajmniej pozbyłam się trochę jadu przed Świętami :D Jeśli tag wam się spodobał, czujcie się nominowani i koniecznie podzielcie się linkami do notek - jestem ciekawa jak wyglądałyby wasze odpowiedzi!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz