wtorek, 31 października 2017

[2017] Październik pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był październik?



Przeczytane książki: 5

FENIKS

Opublikowane notki: 8

Recenzje książek: 4

Rozrywkowe: 1
Pozostałe: 3
XXI Targi w Krakowie, oczami Sherry | Sherry's TV News: Październik | Październik pod skrzydłami Feniksa


źr.


Co działo się w październiku?

1. Miałam urodziny, w związku z czym na Feniksie pojawiła się specjalna notka z faktami o mnie. [KLIK] 
2. Zaczęły się studia. Wiecie jak to jest jak się radośnie żyje, aż tu  nagle, w którymś momencie rzeczywistość uderza w twarz z siłą Hulka? Tak się czułam. Także to trochę wyjaśnia ilość przeczytanych książek oraz pustki na blogu. Nic z tym nie mogę zrobić, przykro mi jeśli kogoś rozczarowałam. Jeśli was to pocieszy - siebie też rozczarowałam, także...
3. Byłam na Targach w Krakowie i  nawet napisałam notkę podsumowującą - zapraszam, jeśli ktoś jeszcze nie widział. [KLIK] 
4. To  nie był dla mnie dobry miesiąc. W ogóle. Choroba, załamanie nerwowe, spustoszenie emocjonalne, zmęczenie fizyczne i psychiczne, yay. Szczerze, nie wyobrażam sobie, żeby listopad mógł być gorszy niż to co przeżyłam w październiku, także zgaduję, że w tym pocieszenie.

Co będzie się działo w listopadzie?

1. Jak zobaczycie zaraz, w październiku dotarło do mnie sporo książek od wydawnictw. Dużej części wciąż nie zdążyłam zrecenzować/przeczytać, także to będzie mój priorytet na ten miesiąc, zwłaszcza, że w grudniu planuję urządzić tradycyjny już dla Feniksa - tematyczny miesiąc. 
2. Tematyczna notka jesienna, o której wspominałam w podsumowaniu września, wciąż jest w planach. Nawet już ją zaczęłam, także podejrzewam, że niedługo w końcu się pojawi.
3. Nie planuję niczego poza tym, ponieważ hm. Nie wiem w jakim stanie będę emocjonalnie, psychicznie i fizycznie, a nie chcę składać obietnic, których nie będę mogła dotrzymać. To tyle.

źr.

Nowe nabytki: 


1. Czasami kłamię - egz. rec. od Grupy FOKSAL
2. Z popiołów - egz. rec. od Wydawnictwa Czwarta Strona
Jestem w trakcie czytania - książkę szybko się czyta, także podejrzewam, że recenzja wkrótce.
3. Za tobą - egz. rec. od Grupy FOKSAL
Książka przeczytana, recenzja jutro.
4. It Ends With Us - egz. rec. od Wydawnictwa Otwartego
5. Płonący świat - egz. rec. od Wydawnictwa Replika
Recenzja jeszcze w tym tygodniu.
6. Król Kier - egz. rec. od Wydawnictwa Czwarta Strona
7. Naznaczeni. Piramida strachu - egz. rec. od Wydawnictwa Pascal
Wkrótce zabieram się za lekturę. 
8. Uwiedź mnie - jw. 
9. Mirror Mirror - egz. rec. od Buisness & Culture
Nie mogę się doczekać! Za lekturę wezmę się pewnie w weekend. 
10. Barwy miłości. Uwiedzenie - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat
Poprzedni tom pozytywnie mnie zaskoczył, także również - nie mogę się doczekać.
11. Psiego najlepszego - egz. rec. od Buisness & Culture
Recenzja pojawi się prawdopodobnie w okolicach premiery.
12. Spectrum. Leonidy - jw.
Książka wygląda fascynująco, jestem bardzo podekscytowana.


13. Srebrzyste wizje
Jedyna książka w serii (z dotychczas wydanych), której mi brakowało.
14. Pride & Prejudice
Jedna z moich najukochańszych książek w oryginale. <3
15. Harry Potter i Więzień Azkabanu. Ilustrowany
Oczywiście, musiałam sobie ją kupić.
16. Chłopaki Anansiego
Jakbyście się nie zorientowali do tej pory - namiętnie kolekcjonuję książki Gaimana w tej pięknej, nowej oprawie.

Książki przywiezione z Targów: 
Jak wspominałam w notce podsumowującej wyjazd - wszystkie są z wymiany lubimyczytac.


17. Dziewiąty Legion
Jestem nerdem, tematyka mnie zainteresowała - wzięłam. Krótka historia.
18. Ladies Man
Nie przepadam za autorką i nie czytałam poprzednich tomów w tej serii, ale poważnie - na stole wymianowym zaczynało brakować interesujących tytułów, więc...
19. Rywalki
Książkę czytałam w oryginale paaaarę dobrych lat temu, także stwierdziłam (nie widząc niczego ciekawszego na stole wymianowym), że wezmę i sprawdzę jak wypadło polskie tłumaczenie.
20. Tu i teraz
Znów - nie było nic ciekawszego, więc stwierdziłam, że przetestuję ten tytuł.
21. Gregor i niedokończona przepowiednia
Chciałam przeczytać tę powieść już od dłuższego czasu, także teraz w końcu będę mieć okazję.
22. Obudź się, Kopciuszku
Wzięłam ze względu na tematyczny grudzień.
23. Księgarenka przy ulicy Wiśniowej
Jak wyżej. Nie było niczego ciekawszego, więc pomyślałam, że przynajmniej będę mieć kolejną książkę tematyczną.
24. To, co nam zostaje
Stwierdziłam, że spróbuję, mimo że tematyka jest nie-moja. Trzeba ryzykować, hm?
25. Koma
Znów - nie było niczego ciekawszego, ta książka była nowa, a ja przepadam za Filią. Może okaże się, że to było dobry wybór. 


26. Młot i krzyż. Nowa historia wikingów
UWIELBIAM czasy wikingów! I jestem nerdem, także książkę porwałam z radością.
27. Moja Lady Jane
Mój pierwszy wybór i chyba największa duma z całej wymiany. 
28. Pasażerka
Również nie jestem rozczarowana, że udało mi się ją zdobyć. :) Lubię Alex Bracken. I piratów. Zobaczymy jak wypadnie połączenie.
29. Rozgrywka
Generalnie Wydawnictwo SQN mnie jako jedyne mnie nie rozczarowało tytułami podarowanymi na wymianę. Byłam ciekawa jak wypadnie książka NA przez nich wydana. 
30. Siedem Sióstr
31. Siostra Burz
Byłam ciekawa tej serii, ale jakoś nie miałam okazji się nad nią zastanawiać w okolicach premiery, także też - jestem zadowolona z łupów. Sprawdzę na własnej skórze prozę pisarki. 
32. Dance, Sing, Love
Patka polecała. Zapamiętałam. Gdy zobaczyłam książkę na stole wymianowym - wzięłam. Jestem ciekawa czy i mnie zauroczy. :)
33. Tysiąc imion
Gdy zobaczyłam, że to pierwszy tom jakiejś serii - wyraźnie w klimatach fantasy - też postanowiłam zaryzykować.
34. Błękit
Wzięłam nie tylko dlatego, że nie było już niczego ciekawszego, ale także dlatego, że za rok prawdopodobnie będę chciała ponownie zorganizować tematyczny miesiąc w klimatach wakacji i lata, także tytuł się nada. 


Z polecanych linków, mogę doradzić, by Potterheads zerknęli na ten post - gdzie możecie sprawdzić jak urządzić pokój w stylu Pottera. 

Życzę wam i sobie udanego listopada.
Pozdrawiam!
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz