niedziela, 30 września 2018

[2018] Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był wrzesień?


Przeczytane książki: 8

Recenzje książek: 10
Recenzje filmów/seriali: 1
Recenzje czasopism: 2
Przemyśleniowe: 1
Pozostałe: 1
Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Jaki był wrzesień?

1. W KOŃCU Feniks odżył. Yaay. Jestem autentycznie zadowolona z tego miesiąca. Z tego jak wyglądał. Jak ja się czułam. To było dobrych trzydzieści dni. :)

Co z październikiem?

1. ... to w istocie dobre pytanie, co z październikiem. Zaczynam trzeci rok studiów, ale też z drugiej strony naprawdę nie chcę dopuścić do zaniedbania bloga, tym bardziej, że znów prowadzenie go sprawia mi frajdę, ale... zobaczymy.
2. Z innych wieści, będę na Targach w Krakowie - prawdopodobnie i w sobotę i w niedzielę, więc... To może być interesujący miesiąc. 


Nowe nabytki


1. Podniebny - egz. rec.
2. Sierota, bestia, szpieg - egz. rec.
Nie mogę się doczekać lektury! Koncept jest intrygujący.
3. Targowisko próżności. Vanity Fair - egz. rec.
Recenzja na dniach!
4. Kulisy 'Ndranghety - egz. rec.
Lubię przeplatać ze sobą różne gatunki, jeśli chodzi o listę książek do czytania, więc... Poza tym, tematyka mnie fascynuje.
5. Zostawiłeś mi tylko przeszłość - egz. rec.
6. Drażliwe tematy 
7. Ocean na końcu drogi
Oczywiście Gaiman do kolekcji <3
8. Kirke
Nie mogłam się oprzeć okładce. Cóż mogę rzec, jestem tylko słabym człowiekiem.


Życzę i wam i sobie udanego października. Nie-nienawidzę tego miesiąca, więc kto wie. Może nie będzie najgorszy.

Pozdrawiam,
Sherry


#streamlullaby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz