niedziela, 31 grudnia 2017

[2017] Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był grudzień?


Przeczytane książki: 5

FENIKS

Opublikowane notki: 15

Recenzje książek: 6
Rozrywkowe: 6
Pozostałe: 1
Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co się działo w grudniu?

1. Nie był to mój najlepszy miesiąc, muszę przyznać. Ale poznałam naprawdę miłe duszyczki - znów - dzięki internetowi i trochę się zatraciłam w tym co można znaleźć w sieci, żeby tylko zapomnieć o wszystkim innym i hm. Tak to wyglądało.
2. Aha. I studia mnie wkurzają, dzięki.

Co będzie się działo w styczniu?

1. Cóż, będzie notka z podsumowaniem roku 2017.
2. Będzie - jak zwykle, notka z moimi książkowymi faworytami 2017 roku.
3. I będzie sesja, yay. 


Nowe nabytki:


1. Terapia - prezent od pięknej duszy
Ta książka mnie cholernie przeraża, nie będę kłamać. Zaczęłam ją czytać, ale musiałam odłożyć lekturę bo nie sądzę, że jestem w tej chwili w stanie udźwignąć wszystko co może przynieść. Jestem do-śmierci-wdzięczna, że podarowałaś mi książkę, która cię zachwyciła, Patko <3 To dla mnie wiele znaczy. Dziękuję!
2. Płytkie groby - prezent
Byłam strasznie ciekawa tej książki, od czasów premiery oryginału, także miło ją mieć.
3. Klub Pickwicka - prezent
Uwielbiam Dickensa, part 1.
4. Maleńka Dorrit - prezent
Uwielbiam Dickensa, part 2. Jestem zachwycona, że mam dwie nowe książki mistrza do przeczytania.
5. Złe serce - egz. rec. od Wydawnictwa Otwartego
Recenzja na dniach.
6. Julia zaczyna od nowa - egz. rec. od Wydawnictwa Muza
[Recenzja]
7. Kobieta w oknie - egz. rec. od Wydawnictwa W.A.B
Jestem podekscytowana tą pozycją, głównie dzięki opiniom, które zdążyłam przeczytać na jej temat.
8. Fashion Victim - jw.
Premiera już 17 stycznia, także recenzji możecie się spodziewać pewnie góra w przyszłym tygodniu.


Życzę udanych kolejnych 365 dni. Szczęśliwego Nowego Roku.
I dziękuję, że byliście ze mną w 2017. 

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz