niedziela, 10 grudnia 2017

Bożenarodzeniowe Targi w Krakowie


Cześć!

Dziś trochę o Krakowie i Bożonarodzeniowych Targach.

PS. Wszystkie użyte w tym poście zdjęcia (i video) są autorstwa @elseebb, znanego również jako "mój brat"


Nie mam pojęcia od ilu lat i tak dalej, ale w Krakowie na Rynku Głównym organizowane są Bożonarodzeniowe Targi. Również - nie jestem pewna od ilu lat, ale ja i moja rodzina mamy tradycję, by odwiedzić w tym przed-świątecznym czasie Kraków i nacieszyć się Targami. W tym roku postanowiłam stworzyć post i pokazać wam jakie cuda można nam zobaczyć i tak dalej. Dziś więcej obrazków niż faktycznego tekstu, ale cóż. Nacieszcie oczy. Enjoy!
































ft. ręka Sherry



Te Targi w Krakowie są naprawdę, naprawdę wyjątkowe i miłe. Co prawda w tym roku były dużo mniejsze niż w zeszłym - a przynajmniej tak to zapamiętałam + było naprawdę mnóstwo ludzi (zwłaszcza Hiszpanów, ale tu nie narzekam), ale aura jest cudowna i zapachy są cudowne i klimat jest cudowny i kolory są cudowne... Także jeśli macie okazję - wstąpcie do Krakowa w przedświątecznym okresie. Warto.

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz