wtorek, 12 grudnia 2017

Dlaczego czekam na świąteczną przerwę?

źr.

Cześć!

Wiecie jak uwielbiam gify, prawda?


Czemu czekam na świąteczną przerwę?


  • Bo potrzebuję SNU.

źr.

  • Może to powinno być na pierwszym miejscu, no ale. Bo Święta.

źr.

  • Bo mam książki do przeczytania. Setki książek, tak jeśli mam być kompletnie szczera.

źr.

  • Bo mam seriale do nadrobienia/zaczęcia. A raczej ich setki.

źr.

  • Bo mam AUs i Non-AUs do przeczytania. A raczej ich setki.

źr.

  • Bo mam swoje AU i Non-AU do kontynuowania. A raczej ich kilka.

źr.

  • Bo mam swoją TWÓRCZOŚĆ do kontynuowania. Chyba.

źr.

  • Bo przez ostatnie trzy miesiące musiałam udawać, że nie jestem anty-społeczna i cholernie, cholernie mnie to zmęczyło.

źr.

  • Bo tęsknię za byciem nerdem 24h. Także jeśli dane mi będzie być sobą przez ten cholerny tydzień przerwy - wezmę to.

źr.

  • Tumblr/YouTube/Gify kotków się same sobą nie zajmą, tak? 

źr.
Miss ya, Troye! <3

  • Bo dawno nie nie uzewnętrzniałam emocjonalnie. Trzeba to zmienić.

źr.

  • Wierzcie lub nie, ale spróbuję się pouczyć w czasie tej przerwy.

źr.

  • I wierzcie lub nie, ale spróbuję też pomóc coś upiec na Święta. To może, ale nie musi skończyć się katastrofą.

źr.

  • Bo w końcu będę mieć czas, żeby udekorować pokój!

źr.

  • I obejrzeć świąteczno-podobne produkcje! (W tym także Kevina, tak)

źr.

  • I ubrać się w mój świąteczny sweter!

źr.

  • I całkiem prawdopodobnie ubrać choinkę! Tak myślę. Być może. Zobaczymy. 

źr.

  • I słuchać kolęd! Bo szczerze, nawet na to na razie nie mam czasu. 

źr.

  • O, i może będę mieć okazję, by zjeść coś potencjalnie dobrego!

źr.

  • I czy wspominałam już, że potrzebuję snu? Bo naprawdę potrzebuję snu.

źr.

Tak czy inaczej.
Jakie są wasze plany?

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz