piątek, 30 listopada 2018

[2018] Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był listopad?


Przeczytane książki: 7

Recenzje książek: 8

Pozostałe: 1
Listopad pod skrzydłami Feniksa
Jaki był listopad?

1. Listopad w gruncie rzeczy był naprawdę w porządku. Czytałam tyle ile mogłam, recenzowałam jeśli byłam w stanie i w sumie naprawdę nie mam aż tak wielu powodów do narzekania, zwłaszcza, ze studiami na pierwszym planie. Jest okay.
2. W LISTOPADZIE SPEŁNIŁO SIĘ JEDNO Z MOICH NAJWIĘKSZYCH MARZEŃ I JESTEM... NAPRAWDĘ SZCZĘŚLIWA. Po raz pierwszy byłam bowiem w Londynie i po prostu... to było pięknych kilka dni, jestem naprawdę naprawdę naprawdę zachwycona. Moje marzenia... powiedzmy, że zazwyczaj są dalekie od spełnienia, a to doszło do skutku i po prostu czuję się tak jakby to wciąż był sen, okay? Okay. Z innych wieści - JESTEM ZAKOCHANA W LONDYNIE, a to mój obecny stan psychiczny: ewfberjhberjhgb


Co z grudniem?

1. Well, szykuje się PIĄTY już na moim blogu: TEMATYCZNY GRUDZIEŃ NA FENIKSIE. Czy ktoś jest równie podekscytowany jak ja? Yaayy.

A teraz krótkie info dla tych, którym TEMATYCZNY GRUDZIEŃ NA FENIKSIE jest obcy. 

Więc - co roku, od 2014 kiedy powstał Feniks, organizuję na Feniksie tematyczny miesiąc, w trakcie którego na blogu publikowane są posty powiązane ze Świętami/zimą/śniegiem/grudniem. Notki są różnorakie - od recenzji książek, po przemyślenia czy rozrywkę. Jeśli chcecie możecie zerknąć na tag Tematyczny grudzień by sprawdzić jak wyglądała akcja w latach poprzednich.

Posty akcji TEMATYCZNY GRUDZIEŃ NA FENIKSIE będą jak zwykle publikowane w dni parzyste, startując od drugiego grudnia. Nie jestem pewna czy uda mi się utrzymać tempo jedna notka na dwa dni, ale bardzo się postaram. Jeśli macie jakieś pomysły, coś co chcielibyście zobaczyć na Feniksie związanego z akcją - proszę podzielcie się nimi w komentarzach. Będę bardzo wdzięczna!

Dni nieparzyste pozostają dla mnie, na ewentualne recenzje egzemplarzy recenzenckich, do których zrecenzowania jestem zobowiązana, a które to też nie są powiązane z Tematycznym miesiącem, pod względem tematycznym. 

Mam nadzieję, że miło spędzimy ze sobą ten miesiąc - jak zwykle zachęcam do odzywania się w komentarzach i podrzucania ewentualnych pomysłów, czy też tytułów książek związanych z tematyką. ʕ·ᴥ·ʔ



Nowe nabytki


1. Opowieści z piasku i morza - egz. rec.
2. Facet do poprawki - egz. rec.
Recenzja wkrótce.
3. Nevermoor. Przypadki Morrigan Crow - egz. rec.
Nie mogę się doczekać, książka wygląda magicznie!


Bądźmy szczęśliwi w grudniu, co wy na to? 

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz