niedziela, 2 grudnia 2018

Winter is coming!

źr.

Cześć,

Stali bywalcy Feniksa pewnie do tej pory zdążyli się już zorientować, że uwielbiam gify... Nowi wkrótce się przekonają.


Zbliża się zima co oznacza, że:

  • Temperatura będzie spadać i spadać i spadać...

źr.

  • ... co z kolei znaczy, że nastał czas na wyciągnięcie z szafy najgrubszych swetrów...

źr.

  • ... ubieranie się w 32875676 warstw ubrań (o nakryciu wierzchnim nie wspominając)...

źr.

  • ... które prawdopodobnie i tak nie uchronią mnie przed czuciem się jak kostka lodu 24/7 (zimnokrwista pozdrawia)

źr.


  • Ale cóż, zgaduję, że każdy powód jest dobry by zakopać się w kocyku...

źr.

  • Koniecznie z gorącą czekoladą przy boku!

źr.

  • I sensowną książką.

źr.

  • To również pora na wyciągnięcie mojej cudownej kolekcji, pachnących świeczek!

źr.

  • I stresowaniem się nadchodzącymi egzaminami/testami/kolokwiami/zaliczeniami/sesją/pisaniem pracy licencjackiej/studiami...

źr.

  • Co doprowadzi mnie do stanu SKĄD-JA-JESTEM, CO-SIĘ-DZIEJE, CO-JA-W-OGÓLE-STUDIUJĘ, CZYM-JEST-ŻYCIE, DOKĄD-ZMIERZAMY, CZEMU-LUDZIE-NIENAWIDZĄ-KOTÓW. 

źr.


  • ... i lekkiego (albo i nie) załamania nerwowego. 

źr.

  • Bo wszyscy wiemy, że studia to sama zabawa i fun i jednorożce.  

źr.

  • ANYWAY. Zima oznacza również zbliżające się Święta... 

źr.

  • Przed-świąteczne szaleństwo zakupów...

źr.

  • I próbę zmierzenia się z samym sobą przy pakowaniu prezentów.

źr.

  • Co nie wiem jak was, ale mnie zazwyczaj doprowadza do kolejnego kryzysu tożsamości.

źr.


  • Ale to nic bo wszyscy wiemy, że Święta są taaakie zabawne!

źr.

  • Plus, nie zapominajmy o wspaniałych zimowych aktywnościach (jeśli śnieg raczy się pojawić)

źr.


źr.

Więęęęc. To był chaos. Nic nowego.

Miłego dnia!

Pozdrawiam,
Sherry



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz