niedziela, 30 czerwca 2019

[2019] Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jak minął czerwiec?

Przeczytane książki: 2

Recenzje książek: Hazel Wood

Recenzje seriali: Imię róży

Pozostałe: Moja kolekcja kubków | Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co u Sherry:

1. Rany, czerwiec był szalonym miesiącem. Nagle tyle rzeczy trzeba było zrobić, zaczęła się/i skończyła sesja plus całe to zamieszanie z końcem studiów... 
2. W związku z całym tym chaosem, na Feniksie wiele się nie działo + niespecjalnie miałam głowę do czytania czegokolwiek. 
3. Czy cokolwiek zmieni się w lipcu? Szczerze mówiąc, nie wiem. Jak na chwilę aktualną, przechodzę przez dość pogmatwany okres - sporo się dzieje w mojej głowie i podejmuję ważne decyzje związane z przyszłością, ale postaram się trochę rozruszać bloga <3
4. Jak pewnie niektórzy z was wiedzą, w przeszłości pisałam podsumowania po skończeniu roku studiów - zarówno pierwszym i drugim - moje przemyślenia odnośnie trzeciego, czyli ostatniego roku też się pojawią - jestem w trakcie zbierania tych doświadczeń i chwil i układania ich w całość, także bądźcie cierpliwi. Nie zdziwcie się, jeśli notka nie ukaże się w lipcu, bo naprawdę sporo mi się w głowie uzbierało przez ostatnich kilka miesięcy.


Nowe nabytki


W czerwcu, na szczęście, do mojej biblioteczki dołączyło tylko Everless (egz. rec.). Mam już wystarczająco duże zaległości, jeśli chodzi o czytanie.


Niech lipiec będzie dla nas wszystkich dobry.

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz