czwartek, 31 maja 2018

[2018] Maj pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był maj?

Przeczytane książki: 3

Opublikowane notki: 5

Recenzje książek: 3

Pozostałe: 2
4 Urodziny. Feliz Aniversário, Feniks! | Maj pod skrzydłami Feniksa

źr.

Nowe nabytki: 


1. Muszę to wiedzieć - egz. rec. od Wydawnictwa W.A.B.
Kiedy ostatni raz próbowałam opublikować recenzję, blogger postanowił pokazać jaką niewdzięczną jędzą jest, ale spokojnie. Wiem już na czym polegał błąd, recenzja jutro albo w sobotę. Zależy od tego jak się potoczą jutro sprawy na uczelni.
2. Ksenocyd
I mam całą serię Endera, yaay!
3. Chroń ją
Może i nie byłam w W-awie i nie spotkałam autorki, ale hm. Pani Tucker jest dla mnie taką trochę oczywistością. Biorę w ciemno jej książki. 
4. When It's Real
Erin Watt <3 Moje królowe <3 Miałam sobie kupić ebooka, ale później stwierdziłam - a pieprzyć to. W maju były moje imieniny więc to taki mój imieninowy prezent od siebie dla siebie. :) Dzieła Erin Watt również biorę w ciemno. <3


W czerwcu jest sesja, ALE - jest to również ostatni miesiąc na uczelni przed wakacjami, także... zobaczymy jak się me życie potoczy.

Trzymajcie się i niech czerwiec będzie dla nas łaskawy.
Pozdrawiam,
Sherry


#SupportRuelSquad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz