czwartek, 28 lutego 2019

[2019] Luty pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jak minął drugi miesiąc 2019?

Przeczytane książki: 10

Recenzje książek: 10
Pozostałe: 1
Luty pod skrzydłami Feniksa

źr.

Nowe nabytki:


1. Kobiety nieidealne. Joanna - egz. rec.
Poprzednie dwa tomy były fantastyczne, wierzę, że ten też mnie nie rozczaruje.
2. Strażnik - jw.
3. Iskra - jw.
4. Piękno, które pozostaje - jw.

Recenzje niezrecenzowanych pozycji już wkrótce!


5. Napij się i zadzwoń do mnie - egz. rec.
6. Inna Blue - jw.
7. STAGS - jw.
8. Fantastyczne zwierzęta. Zbrodnie Grindelwalda. Scenariusz Oryginalny - jw.

Recenzje niezrecenzowanych pozycji już wkrótce!


9. Tusz 
Kupiłam z powodu egzemplarza drugiego tomu, który dostałam do recenzji. Okładki obydwu są nie-sa-mo-wi-te.
10. Rozstrzygnięcie Callie i Kaydena
11. Niepewność Violet i Luke'a
Kocham dzieła Sorensen, one wydobywają ze mnie tak intensywne emocje, że nawet się nie wahałam przy kupnie dwóch brakujących tomów serii.
12. Without Merit
Mam pewne opóźnienie, jeśli chodzi o książki CoHo, ale spokojnie. Nadrobię. 


Luty, zaskakująco - był naprawdę, NAPRAWDĘ udanym dla mnie miesiącem. Jestem zadowolona zarówno z wyników czytelniczych, z ilości opublikowanych notek, jak i z mojego życia prywatnego, także miejmy nadzieję, że marzec niczego nie spieprzy. 

BTW - w nadchodzącym miesiącu będę mieć dla was dwa konkursy, także wyczekujcie. (Jeden na blogu, drugi na fanpejdżu)

Zaczytanego miesiąca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz