wtorek, 28 lutego 2017

[2017] Luty pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był luty?



Przeczytane książki: 10

FENIKS

Opublikowane notki: 16

Recenzje książek: 7

Recenzje filmów/seriali: 3


Przemyśleniowe: 1
Recenzje magazynów: 1
Pozostałe: 3
Konkurs z SuperBetter | Sherry's TV News: Luty | Luty pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w lutym?

1. Zaczął się drugi semestr. I Zeusie, jeśli myślałam, że pierwszy był zły, to w tym, nie mam nawet czasu poprzeklinać na harmonogram bo... na nic nie mam czasu i w tym problem.
2. W końcu opublikowałam notkę przemyśleniową! 

Co będzie się działo w marcu?

1. Wciąż mam mnóstwo notek serialowych w roboczych. Także w tym aspekcie nie zwolnię.
2. Postaram się opublikować notkę przemyśleniową, bo mam nawet fajny temat.
3. Będzie kolejny konkurs! Stay tuned. :) 


Nowe nabytki:


1. Marta, która się odnalazła - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
Przeczytana, recenzja już BARDZO WKRÓTCE!
2. Gorące zmysły - jw.
3. Barwy miłości. Zatracenie - egz. rec. od wydawnictwa Akurat
W trakcie lektury, recenzja również na dniach. 
4. Diabolika - egz. rec. od wydawnictwa Moondrive
5. Bez szans - egz. rec. od wydawnictwa Otwartego
6. Trening relaksacji - egz. rec. od wydawnictwa Samo Sedno
7. SuperBetter - egz. rec. od wydawnictwa Czarna Owca


8. Prawdziwa krew
9. Dzika krew
Pierwszy tom mi się podobał, więc kiedy zobaczyłam kontynuacje przecenione, oczywiście nie próbowałam się powstrzymać.
10. Dwór mgieł i furii
Wiecie, że kocham pierwszy tom, drugi z kolei zostawiam sobie na wakacje. Nie mogę się doczekać!
11. Podbój
Moja cudowna, wspaniała Elle Kennedy <3
12. Ogień, który ich spala
Pierwszy tom poznałam nie tak dawno temu, ale hej. Kontynuacje wiedziałam, że chcę jeszcze zanim poznałam jedynkę. Biorę w ciemno wszystko co pisze Britt.
13. Lord John i sprawa osobista
Kocham to nowe wydanie, kocham wiktoriański Londyn, kocham pióro Gabaldon. To była łatwa decyzja, by zakupić tę pozycję.


WYNIKI KONKURSU

Hej, hej. Nie chcę przedłużać, dlatego napiszę tylko, że bardzo dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie i przepraszam, że nie mogę nagrodzić was wszystkich. W każdym razie, książkę "SuperBetter" wygrywa...

Gab riela
(Podoba mi się pomysł zombie. I zdrowiej! :))
GRATULACJE!

Zwyciężczynię proszę o kontakt na mojego maila: poczta-sherry@wp.pl, a pozostałym mogę jedynie napisać: nie martwcie się! Już wkrótce startuje na Feniksie kolejny konkurs. :)


Polecane przez Sherry:

1. Wyjątkowe dedykacje w książkach.
2. Gdyby koty występowały w znanych książkach...
3. Obrazowa recenzja Anonimka na temat filmu Ciemniejsza strona Greya.
4. Rady Umberto Eco dla młodych pisarzy.
5. Patrzcie, Jessica Jones napisała własną książkę!
6. 30 różnic między brytyjskim i amerykańskim. Jakbyście byli ciekawi. :)
7. Tatuaże HP.


To by było na tyle w tym miesiącu.
Dziękuję, że byliście ze mną przez ostatnie 28 dni. Pozytywnego, zaczytanego marca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz