niedziela, 4 grudnia 2016

Moje wielkie, ZIMOWE wesele

źr.

Cześć,

Jakiś czas temu, wyznałam wam, że mam słabość do ślubów i wesel, zwłaszcza tych tematycznych. W ramach postu rozrywkowego, zaprezentowałam wam wtedy Potterową wersję przyjęcia. Tym razem, jako iż trwa tematyczny miesiąc na Feniksie, postanowiłam skupić się na Zimowych inspiracjach. Jeśli więc jesteście zainteresowani - miłego oglądania!


Sala:

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Dekoracje:

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Stoły z zakąskami:

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Zaproszenia:

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Bukiety:

źr.
źr.
źr.

Tort:

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.


Też nagle zapragnęłyście mieć ślub w zimie?

Dajcie znać co myślicie o urządzeniu wesela w tej mroźnej porze roku oraz co z góry najbardziej przypadło wam do gustu. Równocześnie ostrzegam - w przyszłym roku, tego typu postów będzie znacznie więcej niż w tym. :)

Pozdrawiam,
Sherry


źr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz