sobota, 31 grudnia 2016

[2016] Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był grudzień i cały rok 2016?

Książki przeczytane w grudniu: 7

FENIKS

Liczba opublikowanych notek: 17

Recenzje książek: 6

Rozrywkowe: 6


źr.

Co działo się w grudniu?

1. Cóż, w grudniu na Feniksie wszystko obracało się wokół Tematycznego grudnia, który jak co roku, sprawił mi tyle radości, że nawet nie jestem w stanie wam tego opisać. Co więcej - dał mi mnóstwo inspiracji do tego co chcę robić w przyszłym roku ze swoim blogiem. Mam nadzieję, że towarzyszenie mi przez cały tematyczny miesiąc, dało wam przynajmniej ułamek przyjemności, który ja czułam, pisząc notki. :)
2. A w życiu Sherry w grudniu wszystko obracało się wokół powrotu Wikingów studiów. Nic ciekawego, gwarantuję.

Co będzie się działo w styczniu?

1. Styczeń będzie kolorowy i barwny, zwłaszcza pod względem notek z serialami. W 2016 roku napisałam niezliczoną ilość postów na temat seriali, które oglądam i w postach roboczych mam ich do opublikowania co najmniej 15, także będę chciała się ich systematycznie z tej kolejki pozbywać. Tym bardziej, że wciąż przybywa seriali, które chcę opisać.
2. A bardziej klarownie, czego się możecie spodziewać? Recenzji 3 sezonu SKAM, która czeka na opublikowanie od czasu gdy obejrzałam ostatni odcinek. Recenzji Fantastycznych zwierząt, która również musiała czekać na publikację, z powodu Tematycznego grudnia. I... wielu, wielu innych. Będzie fajnie, serio. :)


Nowe nabytki

Wybaczcie jakość, ale zdj. robiłam przy sztucznym świetle i widać efekty.
1. Nieuniknione - egz. rec. od wydawnictwa Akurat
Przeczytany, recenzja czeka w kolejce, także spodziewajcie się jej w styczniu.
2. Podarunek - jw.
3. Poison City - jw.
W trakcie lektury, recenzja również na początku stycznia.
4. Czarnoksiężnik z krainy Oz - egz. rec. od Wydawnictwa Ze Słownikiem
5. Doktor Jekyll i Pan Hyde - jw.
6. Londyn - prezent gwiazdkowy od mamy <3 
Bo moja rodzicielka doskonale wie jak kocham to miasto. 
7. Kasacja
8. Zaginięcie
Cóż, w październiku z Targów przywiozłam tom 3 i 4 więc w grudniu postanowiłam dokompletować serię.
9. Lokatorka Wildfell Hall
Wiecie, że kocham siostrzyczki Bronte, także kiedy zobaczyłam to cudo w promocyjnej cenie w księgarni w Krakowie, nie mogłam się oprzeć.
10. Złoty Syn
Kocham tom 1, tom 3 z kolei przywiozłam z Targów, także oczywiście musiałam uzupełnić serię o drugi, bym w końcu mogła kontynuować lekturę. :)
11. Tygrysi księżyc 
Prezent przy którego otwieraniu wzruszyłam się jak cholera, a później byłam taką kulką emocji do końca dnia od najlepszej, najwspanialszej, najmilszej, najżyczliwszej osoby jaką znam. Promyczka rozjaśniającego dzień. Istoty, która przez cały rok dodawała mi sił w egzystowaniu na tej smutnej planecie. Dziękuję, Patko.


Polecane przez Sherry:

1. Wiecie już, że 2017 rok będzie rokiem Jane Austen? <3
2. Cudowna, zabawna, nerdowska inicjatywa świąteczna, dla fanów GoT.
3. 13 magicznych cytatów z Fantastycznych zwierząt.
"My philosophy is that worrying means you suffer twice." 💖 - moje motto na nowy rok, dosłownie.
4. Hogwart, którego bym nie zjadła. Nigdy.
5. Świąteczny nastrój prosto z Hogwartu.
6. 21 Potterowych cytatów, które byłyby idealne na tatuaż.
7. 13 cytatów z Harry'ego, które wywołają uśmiech na twojej twarzy.
8. Esencja istnienia.

źr.

Podsumowanie roku 2016

Ilość przeczytanych książek: 148

Ilość opublikowanych notek na Feniksie: 246
Recenzje książek: 120 
Recenzje filmów/seriali: 30
Przemyślenia: 8

Liczba książek, które dołączyły do mojej biblioteczki: 228

Jestem dumna z Feniksa w tym roku. Z siebie i z ilości pracy i czasu jakie włożyłam w ten blog. Szczerze mówiąc jedyną rzeczą, którą chciałabym poprawić jest ilość notek przemyśleniowych. Myślę, że idealnym wyjściem byłaby minimalnie jedna na miesiąc, także będę do tego dążyć. :)

źr.

Dziękuję za wsparcie, za pomoc, za komentarze, za wszystko co od was otrzymałam w tym roku. Dziękuję, że towarzyszyliście mi w tej przeprawie przez 2016 i mam nadzieję, że 2017 będzie dla nas razem tylko lepszy.

Na Nowy Rok, wam i sobie życzę zdrowia, sukcesów, szczęścia, spokoju, szaleństwa, łez radości i spełnienia marzeń. Mam nadzieję, że za rok o tej porze, będę mogła napisać coś co napiszę teraz: 2016 był dobry. Sprawmy by 2017 był jeszcze lepszy.

Udanego Sylwestra i do zobaczenia w przyszłym roku!
Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz