wtorek, 20 grudnia 2016

[2016] Christmas Wishlist

źr.

Cześć,

Pamiętacie zeszłoroczną Christmas Wishlist? Cóż, ostrzegłam was, że za rok mogę wrócić, więc nie bądźcie tacy zdziwieni. Co w tym roku życzyłabym sobie dostać?


  • Zdania sesji. Bo serio. Na litość boską...
źr.

  • Internetu, który by mnie nie wkurzał, jak to mój obecny ma w zwyczaju.
źr.

  • Nie to żebym nie życzyła Davidowi rozwoju i kolejnych niesamowitych dorobków w jego karierze aktorskiej, ale... POWROTU BRUNA DO SERIALU! proszęproszęproszę
źr.

  • Happy Endu dla Noorhelma! Poważnie. Albo zacznę spamować stronę serialu i twittera twórczyni.
źr.

  • Mojego prywatnego Eskilda. Wierzcie mi, każdy potrzebuje swojego Eskilda. Nawet jeśli jeszcze o tym nie wie. 
źr.

  • Newta Scamandera przewiązanego wstążką, przed drzwiami mojego pokoju. No dobra, bez wstążki też może być.
źr.

  • I skoro już przy tym jesteśmy, poproszę też Nifflera. Na brodę Merlina, nie jestem zbyt oryginalna, hm?
źr.


  • Może sprecyzuję swoje życzenie dotyczące Snowbarry, bo to zeszłoroczne było trochę zbyt ogólne jak na mój gust. Może stąd to całe zamieszanie w serialu. Snowbarry jako Endgame. Proste? Proste.
źr.

  • Koniec tych głupich, bezsensownych wojen na tumblr. Mój Boże. Niektórzy fani WA naprawdę sprawiają, że zaczynam wątpić w istnienie inteligencji na tej planecie.
źr.

  • Kilku dodatkowych godzin doby w semestrze, żebym mogła spać dłużej niż trzy godziny dziennie...?
źr.

  • Motywacji/czasu/półek na moje wszystkie nieprzeczytane książki.
źr.

  • Internetowej policji do kontrolowania nieodpowiednich  shipów w nieodpowiednich tagach na tumblr. NIE SPAMUJCIE WSZĘDZIE TĄ STYDIĄ! @#$%!
źr.

  • Pełnoetatowego powrotu Bex do serialu. Serio.
źr.

  • Gifów kociąt sprzedawanych w aptekach, jako naturalne antydepresanty.
źr.

KTO JEST ZE MNĄ?! :)

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz