wtorek, 31 lipca 2018

[2018] Lipiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był lipiec?


Przeczytane książki: 4

Opublikowane notki: 5

Recenzje książek: 4

Pozostałe: 1
Lipiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co się będzie działo w sierpniu?

1. Początkowo miałam w planach urządzić Tematyczne lato, tak jak w zeszłym roku, ale jutro wyjeżdżam na wakacje na jakiś czas więc to trochę mi przekreśla plany. No cóż. Może za rok.
2. W związku z tym, że wyjeżdżam, mój prywatny Insta powinien trochę odżyć. Więc jeśli chcecie sobie popatrzeć na prawdopodobnie koszmarnie zrobione zdjęcia, ale ładnych rzeczy i miejsc - zapraszam. Ten Insta zdecydowanie będzie bardziej aktywny niż mój Bookstagram, także...
3. Po powrocie, w drugiej połowie sierpnia, postaram się trochę ożywić Feniksa bo mam kilka pomysłów, także... zobaczymy.


Nowe nabytki


1. Wczoraj - egz. recenzencki
2. Bad Things - egz. recenzencki
3. Gemina
Bo lubię pierwszy tom.


Niech sierpień nam wszystkim sprzyja.

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz