poniedziałek, 12 grudnia 2016

Choinki w wyjątkowym stylu

źr.

Cześć,

Myślę, że duża część z was uwielbia choinki, tak jak ja. W końcu to nieodłączny element Świąt, plus - myślenie o designie na kolejny rok jest niesamowite. A wokół tyle inspiracji! Dziś pokażę wam kilka różnych typów choinek - wyjątkowych, unikalnych. Może któraś wpadnie wam w oko i podda jakiś pomysł...? Miłego oglądania!

Dobra, na początek podrzucam niby to "zwykłą", ale jednak niezwykłą choinkę. Jako że ja nigdy nie miałam tęczowego wystroju, po prostu zostałam oczarowana, gdy zobaczyłam to zdjęcie. :)

źr.

Jeśli nie macie za wiele miejsca...

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Świąteczne smakołyki

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Drzewka w stylu DIY

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Wiszące

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Książkowe

źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.
źr.

Ewentualnie
Jeśli ktoś chciałby się ubrać jak choinka...

źr.


Która inspiracja wzbudziła waszą sympatię? Dajcie znać jak będą wyglądały wasze świąteczne drzewka w tym roku. :)

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz