czwartek, 31 sierpnia 2017

[2017] Sierpień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był sierpień?


Przeczytane książki: 12

FENIKS

Opublikowane notki: 17

Recenzje książek: 10
Rozrywkowe: 4
Pozostałe: 3
Konkurs z Dniem Czwartym | Sherry's TV News: Sierpień | Sierpień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w sierpniu?

1. Był tematyczny miesiąc, który o dziwo - naprawdę pomógł mi się pozbyć paru książek, które odkładam od wieków - z listy nieprzeczytanych. Być może powtórzę inicjatywę za rok, bo odkryłam, że jest jeszcze mnóstwo tytułów nawiązujących do wakacji i lata. 

Co będzie się działo we wrześniu?

1. Jako, że to ostatni miesiąc przed powrotem na studia, naprawdę postaram się więcej czytać. Poza tym, mam listę lektur na jedne zajęcia i jest tam mnóstwo tytułów z klasyki - także moich ulubieńców, więc pewnie wrzesień upłynie pod znakiem klasyki. 


Nowe nabytki:


1. Dzień czwarty - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat
2. Zawsze przy mnie stój - z wymiany na lubimyczytac
3. Początek ciebie i mnie - jw. 
Dziękuję! Obydwie książki chciałam poznać od jakiegoś czasu, ale jakoś nie miałam specjalnej okazji by to zrobić.
4. Paper Princess
5. Broken Prince
6. Twisted Palace
Moja najukochańsza, najwspanialsza trylogia! <3 Czytałam ją jakiś czas temu i pokochałam na tyle, by sprowadzić do domu papierową wersję. To chyba jakoś świadczy o moim uczuciu do niej, nie sądzicie? Polecam, swoją drogą. 
Ma być wydana w Polsce, przez wydawnictwo Otwarte, ale to jedna z tych trylogii, które moim zdaniem, najlepiej brzmią w oryginale.


7. Bez serca
Byłam ciekawa. Ludzie chwalili. I jakoś tak...
8. Tulipanowa gorączka
Bardzo, bardzo, bardzo chciałam mieć tą książkę, głównie dlatego, że wkrótce premiera filmu, a ja nie mam zamiaru się za niego zabierać bez znajomości oryginału.
9. Księga cmentarna
Oczywiście nowy Gaiman do kolekcji.
10. Moje serce i inne czarne dziury
Miałam ją kupić w oryginale i zamówić razem z trylogią Royalsów, ale akurat znalazłam promocję na polską wersję, więc zdecydowałam się na nią.
11. Morderstwo wron
Wciąż brakuje mi tomu trzeciego, ale i tak jest progress. 
+ 12. Gra o życie, Jamesa Dashnera
Wybaczcie jej brak na zdjęciu. W końcu mam całą trylogię! 


Tym, którzy wracają do szkoły życzę powodzenia i mimo wszystko - dobrej zabawy.
Miłego września!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz