poniedziałek, 31 lipca 2017

[2017] Lipiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był lipiec?


Przeczytane książki: 11

FENIKS

Opublikowane notki: 16

Recenzje książki: 11

Recenzje filmów/seriali/dram: 1

Przemyśleniowe: 1
Pozostałe: 3
Konkurs z Pochodnią w mroku | Sherry's TV News: Lipiec | Lipiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co się działo w lipcu?

1. Przede wszystkim - przepraszam. Ten miesiąc miał wyglądać inaczej. Niestety zmagałam się z problemami zdrowotnymi przez parę tygodni i po prostu musiałam zwolnić tempo i znaleźć nowy rytm. Ale wszystko zaczyna się znów układać, ja zaczynam sobie radzić, także hm. Dzięki za to, że jesteście.
2. Był Comic-Con, który niestety w tym roku mnie rozczarował.
3. Gra o Tron się zaczęła! Nie mogę uwierzyć, że jesteśmy na półmetku! :( 

Co będzie się działo w sierpniu?

1. Jak już informowałam, sierpień będzie miesiącem tematycznym na Feniksie. Posty związane z tematyką lata i wakacji (książkowe i nie-książkowe) będą pojawiały się w DNI PARZYSTE, natomiast recenzje egzemplarzy recenzenckich, w dni nieparzyste. Chyba do tej pory już zdążyliście się zorientować o co chodzi w tematycznych miesiącach, także nie będę tłumaczyć, a mam nadzieję, że wspólnie uczynimy ten miesiąc wyjątkowym.


Nowe nabytki: 


1. Down Shift - egz. rec. od Grupy Helion
Recenzja na dniach!
2. Czarne ostrze - egz. rec. od Wydawnictwa Replika
W trakcie lektury, recenzja w przyszłym tygodniu.
3. Dla ciebie płonę - egz. rec. od Wydawnictwa Pascal
4. Bez uczuć - egz. rec. od Wydawnictwa Otwartego
5. Hiszpania. Fiesta dobra na wszystko - egz. rec. od Wydawnictwa Muza
6. Doskonała - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat


7. Illuminae
Jestem bardzo bliska skończenia, ale recenzja dopiero we wrześniu, po tematycznym sierpniu.
8. Harry Potter - prezent
9. Harry Potter - prezent
Musiałam mieć to wydanie. Po prostu musiałam. I patrzcie. Marzenia się spełniają. :)
10. Przyszłość Violet i Luke'a - z wymiany na lubimyczytac
Dziękuję! Nie mogę się doczekać lektury.
11. Zły Romeo
Za okazję serdecznie dziękuję Bujaczkowi. :)


Życzę udanego, zaczytanego sierpnia!
Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz