piątek, 31 marca 2017

[2017] Marzec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był marzec?


Przeczytane książki: 10

FENIKS

Opublikowane notki: 12

Recenzje książek: 7

Recenzje filmów/seriali: 1

Rozrywkowe: 1

Pozostałe: 3
Konkurs z Magią olewania | Sherry's TV News: Marzec | Marzec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w marcu?

1. Studia się działy. I w konsekwencji tego - byłam świadkiem tego jak mój własny blog troszkę obumiera. Przykro się na to patrzyło.
2. Wiecie co jest zabawne? Że mam w roboczych, kilkanaście ukończonych postów - głównie recenzje seriali, których nie opublikowałam, bo doszłam do wniosku, że nie mogę publikować recenzji serialu po recenzji serialu, bo po prostu... Wam się to znudzi a Feniks przez to coś straci. Taką iskierkę. Tak więc nie publikowałam nic.
3. Zaczęłam też pisać notkę przemyśleniową tego miesiąca, aaaale oczywiście nie byłam w stanie jej dokończyć bo znów - zabrakło czasu.
4. Plus, przeżywałam sporo stresu, a kiedy ja się stresuję, pocieszam się kupując książki. Także tak - kupiłam troooszkę książek. A z ilości możecie wywnioskować, że stresu miałam DUŻO.

Co będzie się działo w kwietniu?

1. Szczerze? Trudno powiedzieć. Pojawi się post serialowy. Albo nawet więcej, bo już nie mam siły się bawić w przyzwoitości.
2. Chyba postawię na spontaniczność bo planowanie czegokolwiek w okresie studiów jest naprawdę bezcelowe.


Nowe nabytki


1. Fobos 2 - egz. rec. od Wydawnictwa Moondrive
W trakcie lektury, recenzja na dniach! :)
2. Fatalna lista - egz. rec. od księgarni PanTomasz
3. Słodka obsesja - egz. rec. od Wydawnictwa Pascal
Również jestem w trakcie, recenzja również bardzo niedługo!
4. Zatrzymaj mnie - jw.
5. Nakarm mnie - egz. rec. od autorki
Ze względu na temat jaki porusza, jestem bardzo ciekawa - także również w przeciągu kolejnych dwóch tygodni spodziewajcie się recenzji. 
6. Miasteczko Darkmord - egz. rec. od Wydawnictwa Znak Emotikon
7. Magia olewania - egz. rec. od Wydawnictwa Muza
8. Rozpraw się ze swoją wewnętrzną jędzą - jw.


9. Baśnie Barda Beedle'a
10. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć
11. Quidditch przez wieki
Oczywiście musiałam je mieć. Heloł. Tu Potterhead. Poza tym, jestem przeszczęśliwa na jaki cel zostały przeznaczone moje pieniądze.
12. Harry Potter i Książę Półkrwi
13. Harry Potter i Zakon Feniksa
14. Harry Potter i Czara Ognia
W tamtym roku zaczęłam kolekcjonować tą serię w tych nowych, ładnych wydaniach, ale nie zdążyłam jej skompletować, także... w marcu postanowiłam zamknąć ten rozdział i dokupiłam brakujące tomy. :)


15. Gniew i świt
Wiedziałam, że chcę mieć tę książkę, jak tylko zobaczyłam ją kiedyś w zapowiedziach na Goodreads. Także po polskiej premierze, nie miałam nawet okazji się zastanowić, a moja ręka już odruchowo wklikała ją do koszyka.
16. Silver. Trzecia księga snów
Kocham dwa poprzednie tomy, także to jest oczywista oczywistość.
17. Remedium
18. Epidemia
19. Kuracja samobójców
Znalazłam tą niesamowitą promocję na internecie i nie próbowałam się powstrzymywać. Prawda jest taka, że marzyłam by skolekcjonować tą serię, w końcu uwielbiam pierwszy tom, a Patka pisała tyle dobrego o prequelach...
20. Zostaw mnie
21. Zawsze stanę przy tobie
Dwie brakujące książki Forman, których nie miałam. Mimo że tą drugą już przeczytałam kiedyś z biblioteki. Również - znalazłam promocję, zobaczyłam nazwisko ukochanej autorki i stało się.
22. Słowik
Nie wiem czy to wina promocji, obłędnie pięknej okładki, faktu że ta powieść wygrała w plebiscycie lubimyczytac czy po prostu uległam szumowi popularności, ale również - spontanicznie - kupiłam.


23. Mitologia nordycka
W KOŃCU MAM! JEST TAKA PIĘKNA!
24. Mleko i miód / Milk and Honey
Nie lubię wierszy, ale akurat tę pozycję chciałam mieć. I to najlepiej nie po polsku, a że angielska wersja jest cholernie droga, zadowoliłam się wydaniem dwujęzycznym. Powód czemu ją wzięłam? Uległam pięknym cytatom na Bookstagramie.
25. Ogień i woda
Z Targów Krakowskich przywiozłam tom drugi, z wymiany, więc brakowało mi pierwszego. A że Patrycja polecała... Jestem uległa jeśli chodzi o rekomendacje znajomych blogerek...
26. Królestwo Kanciarzy
Nie, wciąż nie przeczytałam tomu pierwszego. Ale uwielbiam pióro Bardugo, także musiałam mieć drugi tom tej duologii.
27. Gniew króla
28. Królewski wygnaniec
Miałam na półce tom drugi i w końcu - po znalezieniu promocji - zmobilizowałam się do dokupienia brakujących części.
29. Hamlet 
Pewnego pięknego dnia, mama przyszła do mojego pokoju i powiedziała: "Znalazłam Hamleta, chcesz?", w głowie zaczęły mi wirować myśli typu "OMGOMGOMG! SZEKSPIR! UWIELBIAM SZEKSPIRA, OCZYWIŚCIE, ŻE CHCĘ, O MÓJ BOŻE, HAMLET JEST CUDOWNY, KOCHAM TĄ HISTORIĘ, JEST TAKA SMUTNA I NIESAMOWITA I HAMLET TO MOJA BRATNIA DUSZA I OPHELIA TO TAKIE PIĘKNE IMIĘ I NIE WIERZĘ, ŻE TO WSZYSTKO SIĘ TAK SKOŃCZYŁO I...", ze spokojem odpowiedziałam: "Tak, bardzo chętnie wezmę". No i mam.


Polecane przez Sherry

1. Szczegóły najnowszej książki Maggie Stiefvater.
2. Sukienki z książkowymi motywami.
3. 8 wątków, które chcielibyśmy zobaczyć w prequelu Gry o Tron.
4. Chyba jeden z moich ulubionych wywiadów ever - Lili Reinhart o Betty, o życiu, o problemach. Uwielbiam. Tą. Dziewczynę.
5. Widzieliście już portrety Huncwotów na Pottermore? <3
6. 50 Nerds of Grey. Już wiadomo czemu uwielbiam twittera. :D
7. Kuoka czyli zwierzak, którego chciałabym przytulić bardzo, bardzo.
8. 10 najlepszych zdjęć z tegorocznego konkursu Sony World Photography Awards.
9. Hostel biblioteka!
10. Komiksy wprost dla książkoholika.
11. Książkowe tornistry!
12. Rzeźby z książek!
13. Świecące zakładki! <3
14. Stereotypy o smokach, na ilustracjach.
15. Cudowne, wiosenne, kwiatowe torty.  


Marzec za nami, ja wyczekuję kwietnia i Wielkanocy PRZERWY.
Tymczasem wam życzę zaczytanego, przyjemnego miesiąca i cudownego weekendu!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz