piątek, 17 marca 2017

KONKURS z Magią olewania


Cześć!

Mam dziś dla was konkurs, w którym co wygrania jest egzemplarz książki "Magia olewania"!


Krótki regulamin:

1. Konkurs trwa od 17 marca do 24 marca 2017 roku.
2. Wyniki zostaną podane na fanpejdżu Feniksa, 25 marca 2017 roku. Proszę więc o obserwowanie tego co tam się dzieje. 
3. Zwycięzca będzie jeden, wybrany przeze mnie i mój subiektywny punkt widzenia. 
4. Zgłaszający się do konkursu, muszą mieszkać, bądź mieć adres korespondencyjny w Polsce.
5. Zwycięzca będzie zmobilizowany do odezwania się do mnie na maila: poczta-sherry@wp.pl w ciągu trzech dni od opublikowania wyników. W przypadku nie zgłoszenia się, zostanie wybrana inna osoba. 
6. Egzemplarz książki zostanie wysłany zwycięzcy przez sponsora konkursu - Wydawnictwo Muza.
+ jak zwykle będę wdzięczna za udostępnienie banerku konkursowego, jednak nie jest to wymóg to wzięcia udziału w konkursie.

A co trzeba zrobić by się zgłosić?

Wystarczy napisać w komentarzu: "zgłaszam się" i podać początek swojego e-maila (wszystko przed @), bym wiedziała od kogo spodziewać się wiadomości.

Ponadto, w komentarzu należy odpowiedzieć na pytanie: jaka jest jedna rzecz, w twoim życiu, którą skutecznie olewasz i dlaczego ona?

Jak zwykle - odpowiedź nie musi być długa - ta, która z subiektywnego punktu widzenia, najbardziej mi się spodoba - wygra. Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w konkursie! :)

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz