wtorek, 31 stycznia 2017

[2017] Styczeń pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był styczeń?


Przeczytane książki: 8

FENIKS

Opublikowane notki: 14

Recenzje książek: 6

Recenzje filmów/seriali: 3

Rozrywkowe: 2

Pozostałe: 2
Sherry's TV News: Styczeń | Styczeń pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w styczniu?

1. W sumie to egzaminy.
2. Z czego jestem dumna: opublikowałam trzy recenzje seriali. Trzy z wieeelu, które miałam (i wciąż mam) w roboczych.
3. Wszystkie książki, które zrecenzowałam, były egzemplarzami recenzenckimi. Z tym wiąże się moje postanowienie na luty.
4. Pomimo usilnych starań, nie opublikowałam notki przemyśleniowej.

Co będzie się działo w lutym?

1. Wciąż w kolejce mam mnóstwo recenzji seriali i dwie recenzje filmów (trzecia w trakcie robienia), także pod tym względem luty też będzie intensywny.
2. Mam w planach zrecenzować coś co przeczytałam z własnej biblioteczki. Mam nadzieję, że czas po-sesyjny przyniesie mi więcej czasu na czytanie.
3. Zdecydowanie przemycę notkę przemyśleniową.


Nowe nabytki


1. Grzesznik
Mam w tym roku postanowienie dotyczące kupowania książek, także Grzesznik jest jedyną, którą kupiłam w styczniu. Swoją drogą, nie mogę się doczekać lektury! Stęskniłam się za Cole'm! 
2. Prawo Mojżesza - z wymiany na lubimyczytac
Czuję się zaintrygowana. :)
3. Seks i orzeszki - egz. rec. od wydawnictwa Pascal
4. Nie pozwól mi odejść - jw.
5. Mimo naszych kłamstw - egz. rec. od wydawnictwa Otwartego
6. Księżyc nad Bretanią - jw.
Już wkrótce zabieram się za czytanie! Właściwie to czekam tylko aż skończy się sesja.
7. Lawendowy pokój - jw.
Odnośnie tej powieści, w swoim czasie będę mieć dla was niespodziankę, także stay tuned.


Polecane przez Sherry:

1. Widzieliście już grę przeglądarkową Netflixa? :)
2. Książkowy hotel w Portugalii.
3. Świetny poradnik DIY, jak zrobić baner domu z Hogwartu.
4. Jakie były etatowe prace sławnych pisarzy?
5. 11 faktów o J.K.Rowling.
6. 11 grafik, które pozwolą wam się zastanowić nad tym co was otacza.


To wszystko.
Dzięki za towarzyszenie mi w tym miesiącu. :) Życzę wam wspaniałego lutego!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz