środa, 31 maja 2017

[2017] Maj pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był maj?



Przeczytane książki: 7

FENIKS

Opublikowane notki: 16

Recenzje książek: 6

Recenzje filmów/seriali/dram: 4
Przemyślenia: 1
Rozrywkowe: 1


źr.

Co działo się w maju?

1. Feniks świętował trzecie urodziny!
2. Skończyło się mnóstwo seriali, których recenzje będziecie mogli przeczytać w czerwcu i lipcu - a tu mam na myśli, między innymi wszystkie seriale z Arrowverse - ale nie tylko.

Co będzie się działo w czerwcu?

1. Sesja. To będzie trudny miesiąc.
2. Będą recenzje seriali i dram. A może i wpadnie jakaś opinia na temat filmu, jeśli mnie natchnie mnie wena.
3. Ale bez szaleństw. Powód - punkt 1. Zabawę zaczniemy w lipcu. 


Nowe nabytki


1. Hrabia Monte Christo - tom 2
2. Hrabia Monte Christo - tom 1
Obywa tomy otrzymałam w ramach prezentu imieninowego. <3
3. Franco
Oczywiście nowa Kim Holden ląduje na mojej półce
4. Pieśń Jutra
W te wakacje szykuje się maraton z panią Shannon.
5. Opowieść podręcznej
Naprawdę pragnę obejrzeć serial. Ale wiadomo, najpierw książka.
6. Portret Doriana Graya
Mój pierwszy klasyk, ten który rozkochał mnie w tych tytułach. Oczywiście musiałam mieć swój egzemplarz.
7. Adumenia od Wydawnictwa Czwarta Strona
Niespodziewana przesyłka - lubię takie niespodzianki.
8. Lirogon egz. rec. od Wydawnictwa Akurat


9. Sabriel
10. Lirael
11. Abhorsen
W KOŃCU MAM TĄ TRYLOGIĘ.
12. Egzamin dojrzałości
13. Samodzielne studia
Drugi i trzeci tom Testów, których co prawda wciąż nie przeczytałam, ale spokojnie - zmierzam w tym kierunku.
14. Prawdodziejka
Byłam ciekawa.
15. Krwawy księżyc
Lubię serię Alyxandry Harvey. Owszem, nie są to ambitne książki, ale jednak coś w nich jest. 


16. Studnia wstąpienia
17. Bohater wieków
18. Stop prawa
19. Cienie tożsamości
20. Żałobne opaski
21. Rozjemca
22. Elantris
Tak, 7 nowych książek autorstwa Sandersona. Koleżanka ze studiów mnie zniszczyła.


23. Hush, tom 1
24. Hush, tom 2
Dwa nowe komiksy, bo wiadomo -  komiksów (zwłaszcza o Batmanie) nigdy dość.


Polecane przez Sherry

1. Fan-made prequel Gry o Tron.
2. Rady Stephena Kinga, jak pisać.
3. 10 ulubionych książkowych mam i ich mądrości.
4. 17 cytatów, które przypomną wam czemu kochacie Dr. Spencera Reida.
5. 17 rzeczy dot. Gry o Tron, których mogliście nie wiedzieć.
6. 30 kreatywnych regałów na książki.

Maj okazał się być bardziej wymagającym i zaskakującym miesiącem niż myślałam, więc... z pewną dozą niepokoju i ciekawości, wypatruję czerwca. Miłego miesiąca życzę!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz