poniedziałek, 31 maja 2021

[2021] Maj pod skrzydłami Feniksa

źr

Cześć,

O maju.

Dziś krótko, bo jak widać po braku aktywności na Feniksie w maju, miniony miesiąc minął mi z daleka od blogsfery. Szczerze, o ile kwiecień spędziłam na rozwijaniu i pracowaniu nad innymi projektami poza blogsferą przez co odpuściłam sobie bloga, na tyle w maju zostałam zmuszona do skupienia się na swoim stanie mentalnym i emocjonalnym, które z pewnych powodów i kilku nieprzewidzianych sytuacji, nie były w najlepszej kondycji. Potrzebowałam zrobić krótką przerwę zarówno od bloga jak i pozostałych social mediów, by nieco oczyścić umysł. Szczerze, nie jest mi nawet przykro z powodu niepublikowania niczego bo wiem, że są takie momenty, kiedy muszę priorytetyzować inne sfery mojego życia i to był taki moment. 

Załamania się nie spodziewałam i zdecydowanie go nie planowałam, ale jako że takie rzeczy są poza moją kontrolą, nie mam w planach się o to obwiniać. :) Poza tym, wróciłam do sił tuż przed siódmymi urodzinami Feniksa, dzięki czemu mogłam opublikować urodzinową notkę, na którą zapraszam o tu

źr

Tak czy inaczej, liczę że wasz maj minął przyjemnie. Oby czerwiec przyniósł same dobre wieści i pozytywne wibracje. Zaczytanego miesiąca, życzę!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz