sobota, 30 września 2017

[2017] Wrzesień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć!

Jaki był wrzesień?


Przeczytane książki: 9

FENIKS

Opublikowane notki: 14


Recenzje seriali/filmów: 1
Gra o Tron - sezon 7

Pozostałe: 4

źr.


Co działo się we wrześniu?

1. Trochę chorowałam, stanowczo za dużo czasu spędzałam na tumblr, coś tam poczytałam, coś pooglądałam. W skrócie - nic nowego.
2. Teen Wolf się skończył. Jakbyście nie śledzili mnie na fb od razu napiszę - recenzja szybko się nie ukaże, głównie dlatego, że jestem tak rozgoryczona tym ostatnim sezonem, że wszystkie próby napisania opinii kończą się fiaskiem. Ale kiedyś się pojawi.
3. Na Feniksie pojawił się konkurs, a dziś jest ostatni dzień na wzięcie w nim udziału! Także jeśli jeszcze się nie zgłosiliście - wciąż macie szansę. [KLIK]

Co będzie się działo w październiku?

1. Wracam na studia, yaay.
2. Są Targi w Krakowie! Zdecydowanie się wybieram. Prawdopodobnie sobota i niedziela (jakby ktoś był zainteresowany) - zobaczymy jak ułożą się studia.
3. Jako że jesień jest moją ulubioną porą roku, a październik jest jednym z bardziej lubianych przeze mnie miesięcy (z wielu powodów), myślę że postaram się napisać jakąś tematyczną notkę. Może serenadę na pochwałę jesieni? Nie wiem. Jakiś pomysł mam, na razie czekam aż się skrystalizuje.
4. W połowie miesiąca ukaże się specjalny post. Myślę, że go polubicie.
5. Powracają seriale, chwała Zeusowi. Możecie się spodziewać, że znów będę spamować na facebooku fanvid z Bughead, narzekać na Flasha (o ile go nie porzucę, bo zaczyna mi się kojarzyć z upadkiem Teen Wolfa) lub na małą ilość Ripa w Legendach. :)
Swoją drogą - tak wiem, że wciąż nie opublikowałam recenzji minionych sezonów seriali z Arrowverse co jest śmieszne, naprawdę, bo wszystkie są gotowe. Ale kiedyś chyba już wam o tym pisałam - aby coś opublikować muszę mieć odpowiedni humor - jestem dziwna, yaay, to już wiemy. Krótko mówiąc - do tej pory nie miałam nastroju, żeby opublikować te posty. 


Nowe nabytki: 


1. Wiecznie żywy - egz. rec. od Wydawnictwa Replika
2. Zła Julia - egz. rec. od Wydawnictwa Otwartego
3. Najtwardsza stal - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat
4. Pusta noc - egz. rec. od Czwarta Strona
5. Obsesja - egz. rec. od Grupy FOKSAL


Życzę wam i sobie wspaniałego października!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz