wtorek, 30 listopada 2021

[2021] Listopad pod skrzydłami Feniksa

źr

Cześć,

dziś o listopadzie... i o tym jak będzie wyglądać grudzień.


Listopad minął mi w sumie pod znakiem gier/próbowania nie oszaleć/pisania-rzeczy-niezwiązanych-z-blogiem oraz oglądania seriali, co nie jest takie złe biorąc pod uwagę, że ich opinie pojawią się na Feniksie w tej czy innej formie, w swoim czasie. Nie będę kłamać: wyczekuję grudnia, mam nadzieję, że uda mi się sprawić, by był wyjątkowy bo tworzenie notek tematycznych zawsze mnie cieszyło.

Jeśli jesteście tu nowi - (po pierwsze: cześć, witam!), to taka w sumie Feniksowa tradycja, że grudzień jest MIESIĄCEM TEMATYCZNYM. Tak jak w poprzednich latach, i w 2021, ostatni miesiąc roku upłynie pod znakiem postów związanych z zimą, Świętami, Nowym Rokiem, etc. Jeśli jesteście ciekawi jak Tematyczny miesiąc wyglądał w poprzednich latach, serdecznie zachęcam do sprawdzenia odpowiedniego tagu: O TUTAJ

Mój system publikowania notek tematycznych w dni parzyste, a ewentualnych dodatkowych postów nie-tematycznych w dni nieparzyste sprawdzał się doskonale w przeszłości, także nie ma tu żadnej zmiany. 

Wyczekuję nadchodzącego miesiąca i mam nadzieję, że razem spędzimy miło czas, by jak najlepiej zamknąć grudzień i cały rok.


Zdrowego, udanego miesiąca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz