poniedziałek, 2 grudnia 2019

Winter Tag

źr.

Cześć,

Dziś Winter Tag, stworzony przez Ell Duclos. Enjoy!


  • Jaka jest twoja ulubiona świąteczna tradycja? 
W moim domu panuje tradycja ozdabiania choinki we Wigilię i naprawdę, naprawdę ją uwielbiam. Przywodzi mi na myśl mnóstwo miłych wspomnień z dzieciństwa. 

  • Jaki jest twój ulubiony zimowy zapach?
Bardzo lubię woń ciasta piernikowego, pomarańczy/jabłek z goździkami i mandarynek. Plus, zapach świerku. Oczywiście.

  • Jaki jest twój ulubiony zimowy trend w modzie?
Nie jestem jakoś specjalnie zainteresowana modą, ale naprawdę lubię rękawiczki z jednym palcem. One są takie urocze. Ironicznie - w dzieciństwie ich nienawidziłam. 

  • Twój najulubieńszy świąteczny film?
Cóż, z Kevinem samym w domu wiążę mnóstwo szczęśliwych wspomnień, ale bardzo lubię też W krzywym zwierciadle: Witaj, Święty Mikołaju.

źr.

  • Twoja ulubiona świąteczna piosenka?
Z polskich, zdecydowanie Dzień jeden w roku. Z zagranicznych nie mogę się zdecydować pomiędzy Auld Lang Syne i Fairytale Of New York.

  • Wolisz podróżować czy zostać w domu, w trakcie Świąt? 
Szczerze mówiąc, moja rodzina nigdy nie jeździła do dalszej rodziny w trakcie Świąt. Jakoś się tak zawsze składało, że wszyscy przyjeżdżali do naszego miasteczka, więc podróżowanie w trakcie Świąt jest mi obce, ale to nie jest tak, że narzekam. Uwielbiam Święta spędzone w domu, najlepiej w zaciszu własnego pokoju, także.

  • Twoja ulubiona zimowa aktywność?
Spanie. Słuchanie świątecznych piosenek. Jedzenie mandarynek. Picie niezdrowej ilości gorącej czekolady z bitą śmietaną. 

źr.

  • Śnieg: kochasz czy nienawidzisz?
Jeśli mówimy o ŚNIEGU - konkretnej, białej, lśniącej w słońcu masie - kocham. Jeśli mówimy o tej pseudo zimie, która panuje od jakiegoś czasu w grudniu w Polsce - ciapa i te sprawy: nienawidzę.

  • Co jest na twojej tegorocznej wishlist? 
Większość to rzeczy niematerialne. Jak spokój emocjonalny i tak dalej. Ale mam też jedną rzecz materialną, jeśli was to pocieszy. Ba, jest to książka! Najnowszy ilustrowany HP. :)

  • Twoje ulubione świąteczne danie?
Moja mama robi niesamowite pierogi na parze. Uwielbiam je. 

źr.

Jeśli chcecie zrobić tag, czujcie się przeze mnie nominowani. :)

Pozdrawiam,
Sherry



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz