piątek, 6 grudnia 2019

Santa Claus' Factory Book TAG

źr.

Cześć,

Naprawdę chciałam opublikować dziś na Feniksie notkę powiązaną ze Świętym Mikołajem, więc wyciągnęłam z zakątków internetów ten oto tag. :) Enjoy.


Idea tagu zakłada, że wybierasz pięć totalnie przypadkowych książek, po czym układasz je w dowolnej kolejności. Następnie należy wylosować po dwie postaci z każdej powieści i ocenić, czy owe wybory okazały się trafione czy nie. Let's go.


Do tagu wybrałam pięć książek: (tak, wiem, że zdjęcie jest ciemne. Przepraszam :()

1) Czerwień rubinu, Kerstin Gier
2) Harry Potter i kamień filozoficzny, J.K. Rowling
3) Igrzyska śmierci, Suzanne Collins
4) Percy Jackson i bogowie olimpijscy. Złodziej pioruna, Rick Riordan
5) Obsydian, Jennifer L. Armentrout

Czerwień rubinu:
  • Mikołaj, czyli bohater, który w jedną noc obleci cały świat na swoim Rudolfie, rozdając dzieciom słodycze.
Hrabia de Saint Germain - dosłownie śmieję się teraz na głos. Serio, ze wszystkich postaci z książki, ten traf jest najgorszym z możliwych. Zaznajomieni z trylogią z pewnością docenią ironię tej sytuacji. :D

  • Pani Mikołajowa, która będzie się troszczyła o Mikołaja. 
Ciotka Glenda - dla przypomnienia, jest to irytująca matka Charlotty. Biorąc pod uwagę stosunek hrabiego względem innych, jak i paskudny charakter Glendy, myślę, że ta dwójka razem to nie-najgorszy traf. Obydwoje są wystarczająco zepsuci. Tylko obawiam się, że Glenda nie jest w stanie DOBRZE zatroszczyć się o nikogo poza sobą.

Harry Potter i kamień filozoficzny

  • Elf- producent, czyli postać, która zaprojektuje Twój prezent.
Ron - hm... Cóż... zgaduję... że... mogło... być... gorzej... Ron jest naprawdę kochany, po prostu... Nie należy do zbyt kreatywnych? Ale to nic, jeśli dostanę prezent od Rona, docenię go tak czy inaczej.

  • Elf- łasuch, czyli bohater, który zje z Twojej choinki wszystkie słodycze.
Snape - któż by go podejrzewał o tak okrutny akt jak zjadanie słodyczy z choinki! Wiedziałam, że nie można mu ufać.

Igrzyska śmierci

  • Elf- leniuch, czyli postać, która będzie spała podczas pracy.
Effie - mimo że trylogię czytałam dobrych parę lat temu, pamiętam, że Effie była dokładną przeciwnością leniwej. Ona buzowała emocjami i ekscytacją, ale cóż. Może zmęczyła się kobieta wszystkim co związane z igrzyskami. Dajmy jej odpocząć.

  • Elf- psotnik, czyli postać, która zrobi kawał Mikołajowi.
Haymitch - tak, jestem w stanie to sobie wyobrazić. Zwłaszcza jeśli Mikołajem ma być hrabia. Haymitch irytowałby go to potęgi ętej.

Złodziej pioruna

  • Rudolf, czyli postać, która pociągnie sanie Świętego Mikołaja.
Hermes - ach, pewnie! Wszyscy wiemy jak popularny jest "Ekspres Hermesa". Jestem pewna, że jako bóg, dałby sobie radę i z saniami Mikołaja.

  • Niegrzeczne dziecko, które dostanie rózgę.
Percy - nieeeee, nie mój słodki Percy. Ach, pewnie któryś z potworów się poskarżył o złe traktowanie. :(

Obsydian

  • Grzeczne dziecko, które dostanie wymarzony prezent.
Dawson - totalnie na to zasługuje, także, nie mam nic przeciwko.

  • Camper, który podejrzy Mikołaja.
Dee - nie mam problemów, by to sobie wyobrazić. Dee jest taka kochana. Na pewno czekałaby całą noc, by przyłapać Mikołaja. 



Mam nadzieję, że miło spędzacie Mikołajki!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz