środa, 31 października 2018

[2018] Październik pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki  był październik?


Przeczytane książki: 6

Recenzje książek: 4
Pozostałe: 2
XXII Targi Książki w Krakowie, oczami Sherry | Październik pod skrzydłami Feniksa

źr.

Jaki był październik?

1. Szczerze, nie było źle. Modliłam się, żeby studia mnie nie zmiotły z nóg i powiem wam, że moje życzenie się spełniło. Nie mówię, że nie ma stresu i nie jestem wykończona, ale naprawdę jest DUŻO lepiej niż w zeszłym roku. Łagodniej. Cieszę się.

Co z listopadem?

1. Postaram się czytać tyle ile mogę, recenzować tyle ile będę w stanie, a w międzyczasie być może opublikuję coś powiązanego z serialami lub filmami. Zobaczymy. 
2. Inna rzecz o listopadzie - jest CAŁKIEM prawdopodobne, że w połowie listopada spełni się jedno z moich największych marzeń - serio i po prostu drżę na myśl o tym co się stanie. Trzymajcie kciuki.


Nowe nabytki


1. Holistyczne ścieżki zdrowia - egz. rec. 
Recenzja wkrótce!
2. Okruchy dobra - egz. rec.
Recenzja wkrótce!
3. Dwanaście życzeń - egz. rec.
4. Leah gubi rytm - egz. rec.
Lubię historię Simona, także mam nadzieję, że historia Leah też wzbudzi we mnie pozytywne uczucia.
5. Kobiety nieidealne. Iza - egz. rec.
Jedynka była naprawdę fajna, także wierzę, że autorki i tym razem mnie nie zawiodą.
6. Gwiazdeczka - egz. rec.
Recenzja wkrótce!
7. Wojenna burza - egz. rec.
Nie wierzę, że to już koniec serii, wow. Niemniej, nie mogę się doczekać lektury. 

Z Targów:


8. Lucyfer 
Nie mogłam się powstrzymać.
9. Duchy rebelii
Uwielbiam tą trylogię, nie mogę się doczekać aż sprawdzę jak to się wszystko kończy.
10. Mroczny duet
Jedynkę zaliczam do udanych lektur, także zobaczymy jak poradzi sobie kontynuacja.


Życzę i wam i sobie zdrowego, udanego, zaczytanego listopada!
Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz