piątek, 30 czerwca 2017

[2017] Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był czerwiec?


Przeczytane książki: 11

FENIKS

Opublikowane notki: 10

Recenzje książek: 7

Recenzje filmów/seriali: 1
Pozostałe: 2
Sherry's TV News: Czerwiec | Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co działo się w czerwcu?

1. Sesja była. Co powinno wam tłumaczyć pustki na blogu.
2. Ale - co się z tym wiąże, był też koniec pierwszego roku studiów. Yay. 

Co będzie się działo w lipcu?

1. Jestem podekscytowana lipcem. Wracam na internety, wracam na Feniksa i w końcu mogę zacząć komentować wasze blogi, a nie tylko je przeglądać, jak do tej pory.
2. Już w poniedziałek, na dobre rozpoczęcie wakacji, będzie konkurs. :)
3. Mam mnóóóóstwo pomysłów na notki w lipcu, także nie zdziwcie się, jeśli częstotliwość pojawiania się postów będzie... bardzo duża.
4. W lipcu zacznę też planowanie tematycznego sierpnia na Feniksie, gdzie tym razem, motywem przewodnim będzie oczywiście lato. O tym całym projekcie więcej będzie na fanpejdżu, pod koniec lipca, ale jeśli macie jakieś propozycje wakacyjnych/letnich książek, które pasowałyby do tematyki - dajcie znać w komentarzach.
5. W lipcu jest Comic-Con! YAAAAY! Wydarzenie, na które czekam co roku z utęsknieniem. I w tym, możecie się spodziewać moich wrażeń odnośnie tegorocznej edycji i paneli. :)


Nowe nabytki


1. Kroniki Jaaru. Księga Luster - egz. rec. od Wydawnictwa Poznańskiego
2. Edukacja Sebastiana - egz. rec. od Wydawnictwa Pascal
3. Prokurator - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat
4. W ogniu namiętności - jw. 
5. Zdrajca tronu - egz. rec. od Wydawnictwa Poznańskiego
Jestem cholernie podekscytowana! Lekturę już zaczęłam, recenzja jeszcze w tym tygodniu!
6. Ember In the Ashes. Pochodnia w mroku - egz. rec. od Wydawnictwa Akurat
Recenzja pierwszego tomu już jutro, a kontynuacji NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ! Recenzja i konkurs z tą powieścią (!) już na początku przyszłego tygodnia. :)
7. Przekleństwo Soni - egz. rec. od Moondrive Shopu


8. Serce ze szkła
Książki Filii biorę w ciemno. Ot, bo tak. 
9. Woda, która niesie ciszę
Nowa Brittainy <3 
10. Tysiąc pocałunków
Jestem strasznie ciekawa jak Tillie zaprezentuje się w NA, bo w dark-romansach jest niezwykła. 
11. Królewska klatka
Jestem ogromnie ciekawa, mam nadzieję, że uda mi się przeczytać już wkrótce. 
12. Confess
Musiałam zdobyć papierowy egzemplarz jednej z moich najulubieńszych powieści od CoHo. [RECENZJA]
13. Mroczna przepowiednia
Wciąż nie poznałam historii Apolla, ale hej. Wakacje w końcu się rozpoczęły!
14. Buntowniczka z pustyni
Uwielbiam! [RECENZJA]
15. Koralina
Kolekcjonowania najnowszych Gaimanów, część dalsza...


16. Batman. Ziemia Jeden
17. Batman. Ziemia Jeden. Tom 2
18. Batman. Mroczne odbicie
Trzy nowe komiksy, ot bo potrzebowałam pocieszenia jeszcze przed sesją. 


Polecane przez Sherry:

1. Piękne końcowe napisy Wonder Woman <3
2. Najpiękniejsze biblioteki świata.
3. Bar inspirowany GoT w Waszyngtonie.  


Uczyńmy lipiec naprawdę dobrym, co wy na to?

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz