sobota, 31 sierpnia 2019

[2019] Sierpień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jak minął sierpień?


Przeczytane książki: 3

Recenzje książek: 2

Recenzje seriali: 3

Pozostałe: 2
Ulubione serialowe rodzeństwa - part 6 | Sierpień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co u Sherry?

1. Sierpień był odrobinę chaotyczny, nie będę kłamać. Byłam zajęta, później miałam lekki problem sama ze sobą - codzienność Sherry. W każdym razie, chciałabym się trochę ogarnąć we wrześniu, bo hej. Nie mam w planach marnować kolejnego miesiąca na niepewność, swoje lęki i panikowanie. Ale kto wie co się stanie.
2. We wrześniu pojawi się więcej materiału związanego z serialami. Większość przygotowywałam jeszcze w sierpniu, kilka notek wciąż trzeba dokończyć, ale już teraz mogę powiedzieć, że przynajmniej trzech notek serialowych? serialopodobnych? możecie się spodziewać.
3. We wrześniu opublikuję też obiecaną notkę z podsumowaniem trzeciego roku studiów.
4. Generalnie, ten miesiąc zapowiada się również chaotycznie, ale to będzie innego rodzaju chaos od sierpniowego. Sierpniowy był związany z moim nastrojem, natomiast wrześniowy to taka trochę pobudka do rzeczywistości pełnej stresu, także trzymajcie kciuki.


Mam nadzieję, że wrzesień okaże się dla nas wszystkich łaskawy. Pozytywnego miesiąca!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz