piątek, 31 sierpnia 2018

[2018] Sierpień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był sierpień?


Przeczytane książki: 3

Recenzje książek: 1
Recenzje filmów/seriali: 2

Pozostałe: 1
Sierpień pod skrzydłami Feniksa 

źr.

Co z wrześniem?

1. W sierpniu byłam na wakacjach i z jakichś dziwnych przyczyn, naprawdę mnie to... odmieniło? Nie wiem jak to wyjaśnić. W lipcu wiele rzeczy mnie przytłumiło i czułam się trochę tak jakbym się dusiła monotonią, ale równocześnie ona była znajoma, więc nie chciało mi się nic zmieniać? Sierpniowy wyjazd naprawdę dał mi powiew świeżego powietrza, więc mimo że tego nie widać po blogu - trochę ogarnęłam się jako osoba, co z pewnością będzie dobre na przyszłość.
2. We wrześniu, dopóki wciąż mam wakacje, pewnie będę się starała trochę więcej zaangażować w Feniksa i treści, które się tu pojawiają. W sierpniu wróciłam do publikowania recenzji nie-książek i to uświadomiło mi jak bardzo potrzebowałam do tego wrócić. Także będą książki, ale nie tylko.
3. Wciąż nie opublikowałam posta z podsumowaniem drugiego roku studiów, głównie dlatego, że za każdym razem coś mi się przypomina i dopisuję. Ale we wrześniu na bank się pojawi. W końcu chcę się wyrobić przed październikiem i startem trzeciego roku.


Nowe nabytki


1. Załącznik - przywiezione z wakacji
2. Nie poddawaj się - jw.
3. Wyznawcy niemożliwego życia - jw.
Tak się jakoś złożyło, że tam gdzie byłam na wakacjach, było mnóstwo stoisk z tanimi książkami, więc oczywiście musiałam sobie coś wypatrzyć. Skończyło się na tych trzech pozycjach.
4. Naturalista - egz. rec.
Recenzja jutro.
5. Kobiety nieidealne - egz. rec.
Recenzja kiedyś tam, wkrótce.
6. Krótka historia sztuki - egz. rec.
Recenzja bardzo wkrótce.
7. Tajemniczy czarny kot - egz. rec.


Mam nadzieję wycisnąć z września tyle ile będę w stanie. Zobaczymy jak to się skończy.
Miłego miesiąca!
Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz