czwartek, 2 grudnia 2021

Na co czekam w grudniu?

źr

Cześć,

Rozpoczął się kolejny Tematyczny miesiąc na Feniksie! Grudzień normalnie jest ekscytujący, ale tegoroczny może przynieść jeszcze więcej smaczków i niespodzianek niż zwykle, dlatego w dzisiejszej notce odpowiem na pytanie z tytułu postu. Enjoy!


  • Na codzienne otwieranie kolejnych okienek w moim kalendarzu adwentowym. Jest coś niesamowicie satysfakcjonującego w małej czekoladce, od której możesz rozpocząć dzień <3 

źr

  • Na świąteczne piosenki w radiu i poza nim! W końcu zmieni się repertuar, ja bez wyrzutów sumienia zacznę słuchać wszystkich moich świątecznych playlist!

źr

  • Na wszystkie śliczne świąteczne dekoracje i wystawy! Uwielbiam światełka. I choinki. Im większe tym lepsze. 

źr

  • Na dekorowanie mojego własnego pokoju i wyciągnięcie mojej imponującej kolekcji świątecznych kubków! Uwielbiam otaczać się świecącymi/błyszczącymi/tematycznymi rzeczami, cóż poradzić.

źr

  • Na 4 grudnia a.k.a Dragon Age Day! <3

źr

  • Na 9 grudnia i tegoroczne The Game Awards! Czy nie-tak-sekretnie mam nadzieję na zwiastun DA4? Oczywiście. 

źr

  • Na nowe odcinki The Wheel Of Time! Ten serial naprawdę mnie czaruje! Zdecydowanie jedna z lepszych produkcji, jakie widziałam ostatnimi czasy. 

źr

  • Na drugi sezon Wiedźmina, oczywiście!

źr

  • Na Love & Wish 24 grudnia! Nie mogę się doczekać <3

źr

  • Na wszystkie świąteczne produkcje, za które wkrótce się zabiorę. Oczywiście będą tak przewidywalne i mało oryginalne jak to możliwe, ale cóż. To świąteczne filmy i seriale, więc im to wybaczymy. :)

źr

  • Na świąteczne jedzonko i wszystkie słodkie rzeczy, w które w siebie wmuszę.

źr

  • Na niezdrowe ilości gorącej czekolady, które będę pochłaniać jakbym wdychała powietrze. 

źr

  • Na Święta same w sobie, rzecz jasna!

źr

  • Na tegoroczny tematyczny grudzień bo tworzenie tych notek jest ekscytujące! I pozwala mi lepiej wprowadzić się mentalnie w świąteczny nastrój. 

źr


Mam nadzieję, że grudzień będzie pięknym, spokojnym miesiącem dla nas wszystkich <3

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz