poniedziałek, 31 grudnia 2018

[2018] Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był grudzień?


Przeczytane książki: 3

Recenzje książek: 1

Rozrywkowe: 6

Pozostałe: 2
Wesołych Świąt! | Grudzień pod skrzydłami Feniksa

źr.

Jaki był grudzień?

1. Grudzień już od jakiegoś czasu jest dla mnie dziwacznym miesiącem. To trochę tak, jakbym była obca w swoim własnym ciele. Jakbym nagle się rozdwajała i nie mogę nadążyć za tym co się dzieje w mojej głowie. Tak czy inaczej - zrobiłam tyle ile byłam w stanie. Reszty nie mam zamiaru żałować.

Co będzie się działo w styczniu?

1. Cóż kończy się kolejny semestr studiów, co oznacza, że będzie mnóstwo testów/egzaminów + sesja. Plus pisanie pracy licencjackiej, yay. To wszystko prowadzi nas z kolei, do bardzo zajętej mnie, więc... nie wiem. Osobiście nie mam wielkich planów na ten miesiąc. Po prostu chcę przetrwać to wszystko.


Nowe nabytki


1. Stokrtoki w śniegu - prezent od pięknej duszy
2. Ten jeden dzień - egz. rec.
3. Kintsugi - jw.


Dziękuję wam wszystkim za całkiem udany 2018 rok. Za wasze wsparcie, za miłe słowa, za każdy komentarz i zachętę. Jestem bardzo, bardzo, bardzo wdzięczna, że pozwoliliście mi i Feniksowi kwitnąć. Bądźmy szczęśliwi i zdrowi w 2019, co wy na to?

Pozdrawiam!
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz