sobota, 30 czerwca 2018

[2018] Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Cześć,

Jaki był czerwiec?


Przeczytane książki: 2

Opublikowane notki: 4

Recenzje książek: 1
Recenzje magazynów: 2
Pozostałe: 1
Czerwiec pod skrzydłami Feniksa

źr.

Co się działo przez ostatnich kilka miesięcy w czerwcu?

1. O Zeusie. Ostatnich kilka miesięcy to było... nie wiem nawet jak to wyjaśnić. Jestem wykończona psychicznie i emocjonalnie. Czerwcowa sesja nie pomogła. 
2. Generalnie ostatni rok akademicki był dla mnie cholernie ciężki, z wielu powodów. O części z nich poczytacie wkrótce. Ale semestr letni to było po prostu za dużo. ZA DUŻO.
3. Zrezygnowałam z wielu dla mnie ważnych rzeczy, by jakoś funkcjonować, więc przez najbliższych kilka tygodni chciałabym wziąć się za siebie, powrócić do tego co mnie cieszyło i po prostu ODPOCZĄĆ.

Co będzie się działo w bliżej nieokreślonej przyszłości?

1. Planuję napisać notkę z wrażeniami po drugim roku studiów, tak jak to zrobiłam rok temu z pierwszym rokiem. Mam sporo do powiedzenia, tak myślę.
2. Oprócz tego nie planuję niczego innego. W sensie przeczytam egzemplarze recenzenckie i napiszę recenzje, ale oprócz tego? Serio, nie mam żadnych planów. Jeśli przeczytam coś więcej - super. Jeśli nie - super. Wiem, że mój organizm potrzebuje aktualnie jedzenia, snu... jakiejś rutyny, więc postaram się postawić swoje zdrowie na pierwszym miejscu. Zobaczymy jak to wyjdzie. 
3. Ale witam was ponownie na Feniksie. Spróbuję coś zrobić z tym miejscem we wakacje. 



1. Piknik pod Wiszącą Skałą - egz. recenzencki
Zaczęłam czytać w sumie na odreagowanie, w trakcie sesji. Będę kończyć wkrótce. W tygodniu recenzja.
2. Niebo na własność - egz. recencencki
Przedpremierowo. Mój następny cel.
3. Spętani przeznaczeniem - egz. recenzencki
Nie mam pierwszego tomu, ale wiem, że moja biblioteka dysponuje, także wkrótce się za niego zabiorę, a później natychmiast za kontynuację.
4. Poświęcenie - egz. recenzencki?
Wierzę, że ta książka trafiła do mnie przez przypadek, ale cóż. Skoro już ją mam to ją przeczytam i pewnie zrecenzuję. 
5. Simon oraz inni homo sapiens - nagroda konkursowa
Yaay. Cieszę się, że w końcu będę miała okazję poznać ten tytuł.


Mam nadzieję, że lipiec będzie dla nas wszystkich dobry.
Pozytywnego miesiąca, czytacze!

Pozdrawiam,
Sherry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz